Ukázka řešení vybraných poruch vozidla řady 809/810
Nelze provést START motoru
1. kontrolujeme jistič N3
2. kontrolujeme pojistku trakce P7
3. provedeme start z opačného stanoviště
4. kontrolujeme rozepnutí relé nabíjení
5. kontrolujeme startér (pastorek, svorky atd.
6. propojíme na startéru po dobu startu svorku + na svorku pastorku
JÍZDA (nepřipojí převodovku)
1. pokusíme se zadat ručně I°
2. kontrolujeme sepnutí relé B6
3. sepneme relé ručně, zůstane li sepnuto je závada ve spínačích N – J
4. zadáme jízdu z opačného stanoviště (kontrola relé řízení, kontrola mikrospínače zadávací páky)
5. kontrolujeme tlakovzdušný spínač hlavního potrubí + kontroluj sepnutí relé B7
6. sepneme relé ručně, zůstane li sepnuto kontrolujeme rozepnutí relé B10 (spíná při rychlosti nad 15 km/h)
7. kontrolujeme mikrospínač K4 (horní mikrospínač) pro rychlost 90 km/h) kontroluj rozepnutí relé B15
8. kontrolujeme zavření dveří
9. kontrolujeme sepnutí relé B16
10. kontrolujeme jistič) N7
11. v případě nutnosti vypneme vypínač V15 (plombován), dveře označit nálepkou „Dveře nezajištěny"
(Pokud svítí po najetí zadávací pákou kontrolka I° zadáme ručně II°)
12. jede li kontrolujeme sepnutí relé B11 (rozpíná nad 37 km/h), indikační rychloměr (mikrospínač, zaseknutý rychloměr atd.)
13. nejede li kontrolujeme svorkovnici převodovky
® upravil Vladislav Macháček
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 13. 10. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací