Kniha návštěv

BDs 27. 05. 2024 11:15 | X

Dobrý den, přidávám se k nevyslyšenému p. Petruchovi. Jak by bylo možné přispět svými fotkami této stránce? Posílal jsem Vám je na mail, ořezané do požadovaného formátu, dalo mi to celkem práci ale nebyl jsem vyslyšen. Také se chci zeptat, proč se nedostanu na starší ,,nejnovější fotografie´´, než je momentálně jedna stránka? Děkuji za odpověď, Socha.

Petr Kadlec 04. 02. 2024 18:02 | X

Dobrý den sháním nějaké info o motorové drezíně, která byla používána v depu v České Lípě a měla zde tahat menší vozy se šrotem. Byla přestavěna z předválečného obrněného vozu značky Škoda. knihy.kadlec@seznam.cz

David Petrucha 14. 12. 2023 20:44 | X

Dobrý den. Můžu se zeptat jak přispět do sbírky fotek na této stránce?

Jakub Bouček 27. 11. 2023 23:11 | X

Díky, opraveno.

Adam 25. 11. 2023 12:21 | X

Dobrý den, chtěl bych upozornit, že web nefunguje, chcete se podívat dejme tomu na fotografie z brněnského hlavního a nemůžete, páč stránka nenalezena.

Jakub Bouček 16. 11. 2023 18:22 | X

Díky za upozornění! Opraveno.

Robert Skapa 16. 11. 2023 15:58 | X

Web nefunguje. Jen zde kniha návštěv a odkazy jdou rozkliknout.

Michal Hašek 06. 09. 2023 08:35 | X

Děkuji za velmi užitečné informace i pro modeláře ( to jako i pro mne) Fotky jsou bezva, výborné je sledovat vývoj jednotlivých čísel lokomotiv.

MVDr. Josef Krupka 17. 09. 2022 12:22 | X

Dobrý den, jsem veterinář se zájmem o železnici(momentálně po transplantaci) a již delší dobu sleduji tuto stránku. Mám prosím dotaz jestli můžu: jak probíhala po železnici přeprava ovoce a zeleniny (i exotického ovoce a zeleniny-třebas banánů, pomerančů, mandarinek, melounů) za ČSD. Vím, že přeprava masa a masných výrobků probíhala v chladicích vozech(např. Wagonbau Ddessau). Předem děkuji za pomoc a za informace.

Shift 06. 07. 2022 10:13 | X

Zdravím, mám nápad na tento web. Nešlo by to trochu vylepšit? Udělat přihlášení, a aby uživatelé mohli vkládat fotky, které by se odeslali a museli by projít kontrolou kvality. Zvýšil by se tím o mnoho počet fotografíí. Dále bych udělal u vlaků status, jestli je vlak provozní, odstavený, sešrotovaný apod. S tím že by to taky vkládali uživatelé. Dále třeba tabulku oprav lokomotivy-datum, místo a velikost opravy...Díky tomuto by web se stal aktivnějším.

Jarda 06. 07. 2022 08:27 | X

Zdravím! Musím pochválit, moc pěkné stránky. Kdybych měl nějaký technický dotaz ohledně 740,musím se nějak ZAREGISTROVAT,nebo se můžu rovnou zeptat? Moc děkuji za odpověď

Cucíno 28. 11. 2021 05:51 | X

Ahoj na mé pouti přípravou na ZOZ jsem si projel pár testů i návodů. Díky za ně.

tajemný em 21. 10. 2021 22:30 | X

David S: Z bývalé 810.001 je zázemí pro posádku měřicí drezíny MD1, obojí patří Správě železnic. Vyskytuje se prakticky po celé síti, většinou na lokálkách. Obytných vozů přestavěných z přívěsů k 810kám existuje několik, tak doufám, že máme na mysli ten samý.

Spojka 08. 09. 2021 05:43 | X

810.009 je normálně v provozu, jen patří pod Klatovy a potkat se dá okolo Bělé nad Radbuzou, Klatovsko, Tachov...

810.191 by měla být na zrušení.

David S. 07. 09. 2021 21:52 | X

Nadále bych chtěl zjistit co se vlastně děje s vozidlům 810.009 (pod ČD, Bohumín) a retro ČD 810.191 (Valašské Meziříčí ?)

David S. 07. 09. 2021 21:49 | X

Dobrý den.

Prosím vás, měl by někdo informace ohledně 810.001 ? Je to pracovní vozidlo nějaké soukromé firmy, často stojí okolo Brněnského hlavaku, není to SŽ

Skořápka 0.6 13. 06. 2021 15:37 | X

Jakub. Pokud myslíte bleskové brejlovce tak jeden jezdiil už v 80. letech. Myslím že to byla T478.4023 (754.023)

Jakub 05. 03. 2021 07:14 | X

Debry den, mam dotaz ohledne Brejlovcu. Kdy se u CSD zacaly objevovat na nich "bleasky" ?

Rudulf Peška 04. 02. 2021 13:03 | X

DOBRÝ DEN ,NEVÍTE PROSÍM NĚKDO KAM SE PODĚLA MOTOROVÁ LOKOMOTIVA T 478 2082.BARDOTKA.

Martin 01. 02. 2021 12:07 | X

Zdravím strojvedoucí. Při rešerši jsem v časopise Auto, ročník 1935, natrefil na fotografii motorového vozu s - bohužel - velmi skromným popiskem, že jde o výrobek firmy Baťa. Hledal jsem bližší informace, kterých je velmi málo, a zdá se, že by mohlo jít o prototyp 12Mo ze Škody Plzeň. Dokázal by tu někdo k tomu něco bližšího říci? Díky. martinz6492(at)seznam.cz

Pavel H. 31. 01. 2021 19:59 | X

Mam takovy dotaz,zda nekdo nevi,kde dnes jezdi byvale plzenske plechace 242 258 a242 263 pripadne otisknout jejich soucasne foto. Predem moc dekuji

Cucíno 18. 01. 2021 12:36 | X

Díky! dobrá příprava na ZOZ! Kolik platim?

Kubo 16. 01. 2021 23:23 | X

810.517 je v galérii ako dva rôzne motoráky ;-)

Honza 14. 10. 2020 06:09 | X

Dobrý den, dá se někde v DKV Plzeň sehnat pult z lokomotivy nebo aspoň kontrolér, rychloměr atd.?

Sacher Vít 03. 10. 2020 15:05 | X

Dobrý den scháním přesné odstíny barev na 754 067-7 Este když byla modrá se žlutým pruhem A šedým rámem. Děkuji

113 13. 07. 2020 15:14 | X

Zda lokomotiva 182 058-8 vrátila dolů CD Cargo s CTL Logistics po požáru v Kluczborku ?

Pavel 27. 05. 2020 15:06 | X

Děkuji za pěkné stránky. Neměl by, prosím, někdo fotky lokomotiv 464.033 a 464.054, které byly ve ValMezu. Můžou být i horší kvality, nebo poškozené.

Dušan Mrňa 04. 01. 2020 21:10 | X

Miroslav Vonášek:
možná by pomohl pan Alan Butschek http://www.alanbutschek.cz/

Miroslav Vonášek 01. 10. 2019 14:59 | X

Zdravím kolegové. V letech 1966-1969 jsem se učil na OU Plzeň a dojížděl z intru v N.Huti do Plzně.Z té doby mám utkvělou představu že existovala zastávka v Bukovci. Nikdo mi to nechce potvrdit. Před II.sv válkou tam byla zastávka Zábělá.Nikde nemohu sehnat někoho kdo by měl jízdní řád z let kolem 1960-1975.Proto bych prosil jestli by mohl někdo mi poslat foto JŘ z této doby.Stačí výřez Plzeň - Chrást. Děkuji. Můj email miroslav.vonasekvseznam.cz Nebo aspoň zprávu že se mýlím.

Aleš 30. 09. 2019 22:44 | X

Zdravím pánové,
Potřeboval bych sehnat aktuální fotku Sysla 961.033 Daniel. Je pojmenovaný po mém synovi, který bude mít 10. Narozeniny. Rád bych mu pěknou fotku nechal zarámovat. Pokud by jste měli nějakou aktuální fotku tohoto Sysla mohli by jste mi ji prosím poslat na e-mail this@email.cz

Maty-Modelář 18. 07. 2019 08:38 | X

Nevíte někdo jak vložit fotografii?

elektromechanik 07. 04. 2019 08:20 | X

Neví někdo,kam až vede rozchod 1435 na Ukrajině? Rychlík z Košic má jezdit až do Mukačeva.

Miloš Procházka 25. 12. 2018 08:08 | X

Krásné fotografie a podrobné, přesné popisy, pěkné dílo, děkuji všem přispívajícím.

Karel Š 15. 12. 2018 17:24 | X

Škoda,že pomalu končí rubrika dislokace lokomotiv a její aktualnost.Rád jsem sledoval pohyb lokomotiv.Snad se to někdy vrátí.

Sigi 20. 09. 2018 07:46 | X

Možná by nebylo špatné mít možnost vidět více než jen 11 posledních komentovaných fotek. Třeba i pod zvláštním odkazem.

jirka 09. 08. 2018 20:27 | X

Zdravím, mám na Vás jeden "lokodotaz": u laminátek býval jako pomocný kompresor dvoupístový agregát z JIKOV MOTOR Č.B.,ten se pak nahrazoval jednopístovým. Dá se někde v dokumentaci dohledat údaj o jmenovitých otáčkách kompresoru?(nebo motoru) Měl přímý souosý náhon přes silonovou "hardyspojku",tzn. otáčky byly shodné s motorem pomocného kompresoru. Předem dík za ochotu!

Martin 07. 05. 2018 07:47 | X

Velice pěkné stránky,ať Vám nadšení dlouho vydrží. Super fotogalerie!

jo.slon.klatovy 09. 03. 2018 16:09 | X

máte už foto par-lok- z veselí n-mor
asi 525
díky

Jana 02. 03. 2018 20:28 | X

Super stránky, našla jsem tu skoro všechny stroje, které mám na modelové železnici a založila jsem jim životopis. Stránky jsem si zařadila mezi "oblíbené".

tajemný em 17. 02. 2018 10:26 | X

Ahoj Aleši, díky moc za odpověď. Pokud je přidáno víc fotek v rámci jedné mašinky a ty jsou navíc označeny jako novinka, tak to je v pořádku, to si člověk všimne i při minimální pozornosti :-), ale šlo mi o nové snímky, které občas úplně zbytečně a bez povšimnutí zapadnou do galerie a jsou pak objeveny víceméně náhodou. Viz teď nedávno čerstvá „Maršálova“ fotka z likvidace žehliček v Budějcích, kdyby se k fotce nerozpoutala diskuze, ani bych nevěděl, že jste přidali takovou zajímavou aktualitu. Vaše stránky jsou jinak vynikající, ale upozorňování na novinky občas trošku pokulhává. Což je (podle mého názoru) obrovská škoda…

Aleš Krška 14. 02. 2018 18:18 | X

ad tajemný em: díky za pozornost. Ano, skutečně je tomu někdy tak. K dané lokomotivě máme třeba více materiálu a tak se do aktualizace vybere 6 snímků a zbytek jde mimo ní. A pak si jen ti pozornější všimnou, že v daném albu je více nových fotek. Příkladem bude zítřejší aktualizace 749.260, kdy bude přidáno 10 fotografií ;-)

tajemný em 13. 02. 2018 00:03 | X

Zdravím adminy, měl bych jeden „technický“ dotaz: zobrazují se opravdu VŠECHNY nově přidané fotky v sekci „Nejnovější fotografie“? Mám totiž pocit, že někdy při prohlížení galerie narazím na snímky, které tam předtím nebyly, a neviděl jsem ve „výpisu“ nově přidaných (aktualizace Vám „kontroluji“ pravidelně :-) ). Např. nedávno se po půlnoční aktualizaci v „Nejnovějších fotografiích“ poukazovalo na 6 nových snímků karkulky T444.101, ale ve skutečnosti jste do galerky této konkrétní mašinky přidali hned celých 8 (velice zajímavých) fotek. Jak to, prosím, je?

Vláďa 20. 01. 2018 14:20 | X

Ahojte všichni. Chtěl bych se jen zeptat. Jakým systém elektrického topení používá na našem území Herkules 223 ALEXu z Plzně do Německa? Děkuji za odpověď. Vláďa :-)

santak 26. 11. 2017 13:46 | X

Dobrý deň, nemáte niekto prosim scan výkresu rámu lokomotívy radu 181 (699.1), inak ďakujem redakcii za perfektné stránky.
mail: milan.santoris@post.sk

CaseyJOnes 29. 09. 2017 12:04 | X

dobrý den,
pro všechny strojvůdce z depa Plzeň, vlice smutná zpráva:
Dne 28.9. 2017 nás navždy opustil strojvůdce ve výslužbě pan Lodr Václav, zvaný "Slon". Čest jeho památce...

noname 21. 09. 2017 11:53 | X

Zdravím, jen chci upozornit že centrální napáječ má 2 stabilizátory a 2 napáječe, nikoliv 4 stab. a 4 nap.
S pozravem MG

Velda 07. 09. 2017 10:49 | X

k příspěvku níže - má být samozřejmě ...centrum....

Velda 07. 09. 2017 10:46 | X

Zdravím příznivce páry (ale i ty další) není tady mezi návštěvníky někdo kdo by měl k dispozici výkresy Albatrosu 498.1? nejde mi jen o základní typový výkres, těch je na netu spousta, ale potřebuji pro účely vytvoření modelu, co nejvíce výkresů různých detailů - kabina, podvozek + malý zadní + malý přední, propojení tendru s loko, detaily brzdového rozvodu, detaily onýtování atd... atd. Pokud někdo něco co by pomohlo máte, ozvěte se mi na veldous(zav.)centru,(teč.)cz Předem děkuji. VeJ.

Jarda C. 05. 04. 2017 11:37 | X

Zdravím všechny! Potřeboval bych pomoc - je tu někdo, kdo má přehled ohledně rychlostí na trase Plzeň - Rokycany? Vytvářím trať 170 do vlakového simulátoru.
jerryssimo@email.cz

Karel Š 20. 02. 2017 16:12 | X

363.002 je od 6 února po opravě provozní už jako 362.002-8.Napište zda předělali aretaci na ovládání ze stanoviště a došlo k úpravě vzduchového panelu.Děkuji..

Pavel 15. 02. 2017 15:49 | X

Dobrý den.
Sháním obrazové testy Čd1/D1 , ale i se spravnýma odpověďma.
Nenašel by se někdo prosím. Předem děkuji pokud se někdo najde.
Můj email je: martinekpavl@seznam.cz

Cowboy 30. 01. 2017 19:26 | X

To vim že je neprovozní mám dojem že jedno stanoviště chybí a druhé je ohořelé a nemá motor.

Karel Š 30. 01. 2017 13:06 | X

Nevím,jestli snímek 754 020seženeš.Mám dojem,že je neprovozní.

Cowboy 28. 01. 2017 22:28 | X

Mám prosbu nedalo by se přidat aktualní Foto 754.020 Dkv Plzen Děkuji.

Standa 25. 01. 2017 16:17 | X

Dobrý den sháním konstrukční výkres čela lokomotivy řady 754 původní T 478.4 Poraďte, pomozte prosím. Mail: standa.komarek@seznam.cz

Karel Š 18. 01. 2017 13:02 | X

Na www.843krnov.FSCR.cz něco o 799 najdeš.Asi začínáš,tak at se daří.

Martinek 18. 01. 2017 09:25 | X

Dobry den.
Nenasel by se nekdo, kdo by mi na email zaslal navod na obsluhu ci nejakou dokumentaci k obsluze lok. 799 adelky?? Predem mockrat dekuji.
Muj email je : martinekpavl@seznam.cz

Karel Š 06. 11. 2016 10:51 | X

Poslední brněnská 363 002-7 odjela 5/10-2016 na EH a na předělání na řadu 362.4 října odvezla 969 z Prahy do Brna naposled jako 363.Přeju jí,aby předělali aretaci na ovládání ze stanoviště a upravili vzduchový panel jako je na ostatních 363/362.

rosta 31. 10. 2016 21:12 | X

som žel. modelar mam zo synom miestnost a chceli by sme tam mat neco a stenach nejake tabulky z lokomotiv proste stare veci co se už nepouživaju na železnici prosi o radu kde se da taky materiak zohnet alebo kupit

Paja 29. 10. 2016 12:45 | X

Ahoj Pavle, zkus http://zofsmost.mzf.cz/testyZOZ.php, tam nějaké otázky najdeš. Musíš se ale zaregistrovat. Čus.

Pavel 12. 10. 2016 10:14 | X


Zdravím budoucí kolegy sem strojvedoucí v přípravě a Vaše stránky prohlížím často. Nemáte někdo čerstvé otázky k licenci u cdcargo děkuji. pavel.michy@seznam.cz

Jílek Jiří 04. 10. 2016 01:25 | X

Vážení kolegové,máte vynikající stránky.Chtěl bych Vás požádat prosím,zda nemáte Dodatky Plzeňské a Pražské dráhy z r.1962?Nebo SJŘ 521(pouze s parní trakcí).
Velice děkuji a zůstávám s pozdravem Jílek Jiří,pracovník ČSD v.v.-Praha

Josef 24. 08. 2016 09:20 | X

Děkuji za super článek o Sergejích. O nich mohu číst stále a vždy se dozvím něco nového.Díky.

Admini 18. 07. 2016 17:31 | X

Karel Š:

Ohledně 363.002 je už veřejným tajemstvím, že by měla obdržet nátěr, ve kterém vyjela na zkušební okruh. Co se týká opravy, má být zrychlena a upravena po vzoru ostatních 362jek v provozu ČD. Vyloženě odstavení pro muzejní účely se určitě neplánuje, na to je ještě "mladá" :-)

Admini 18. 07. 2016 17:29 | X

Pavel: ozvěte se nám klidně na náš e-mail ( uvedený dole na hlavní straně ). My sice takové věci nemáme, ale máme nějaké kontakty.

Admini 18. 07. 2016 17:28 | X

Jan Florián:

Děkujeme za pěkný příspěvek. Snažíme se a jsme vždy rádi, když se někomu naše práce na stránkách líbí. Zdravíme do Jihlavy!

Karel Š 16. 07. 2016 10:08 | X

Nevíte jaký osud čeká 363 002.Zda se bude rekonstruovat na 362,nebo zůstane jako muzejní.

Pavel 11. 07. 2016 22:11 | X

Zdravím do Plzně. Hledám knihy o Škodě Plzeň, zejména katalogy parních lokomotiv v jakékoliv jazykové mutaci. Mohu i nabídnout příp. výměnu za něco, co nemusím nutně mít. pavel.bezdek@gmail.com

Jan Florián 04. 05. 2016 09:08 | X

Vážení pánové,
srdečně zdravím z Jihlavy všechny tvůrce s poděkováním za veškerou práci na tomto webu.
Pro milovníky a znalce železnice je ve srovnání s jinými vysoce profesionální a přínosný.
Děkuji a přeji vše dobré.
Jan Florián

Admini 18. 04. 2016 19:56 | X

Hank: děkujeme Vám za doplnění údajů. Pomůže to ve vyplnění karty tohoto vozidla!

hank 20. 03. 2016 09:23 | X

K životopisu 830.054: M 262.0054 společně s M 262.0069 dlouhá léta brousila koleje jako tzv. "Hradišťská Kača", tj. s pendly v řazení motor - Bai - Dd, později Dsd (rybák) - 2x Bai - motor na trati Kunovice - Staré Město u Uh. Hradiště. Z těchto výkonů obě odešly až na přelomu 70. a 80. let, kdy byly nahrazeny M 152.0. Bohužel už si nepamatuju přesný rok této změny, ani kdy "nízké" dvaašedesátky na "Kače" vystřídaly svoje "vysoké" předchůdkyně M 262.0119 a 120. Ty přišly do Veselí v r. 1958, takže se dá předpokládat, že do Hradiště jezdily už od té doby. Jinak se to všechno odehrávalo v režii depa Veselí nad Moravou, kam první dvaašedesátky (jmenovitě 20 a 21) přišly už v roce 1950.

dalik 22. 02. 2016 20:41 | X

dobrý před hodně lety jsem dostal výměnou číslo E 669 2135 prosím nemáte náhodou její foto dík

Admini 09. 02. 2016 11:03 | X

Aladin:

Dobrý den, děkujeme za chválu a samozřejmě po boku všech ostatních můžete také s námi rozvíjet bohatou galerii hnacích vozidel. Stačí se ozvat do webového e-mailu: info@strojvedouciplzen.cz, který je uvedený jako "kontaktní" na úvodní stránce webu ve spodní části.

Admini 09. 02. 2016 11:01 | X

Karel Š:

Spokojenost s VZ LS06 všeobecně není. Výrobek nesplnil očekávání v tom, že má především hlídat strojvedoucího při službě a funguje tak, že strojvedoucí musí hlídat LS06. Nespokojenost je hlavně s podivnými zvuky, které tento systém vydává. Ve srovnání s LS90 zde není téměř žádný další rozdíl. Strojvedoucí musí jen dalšími tlačítky potvrdit změnu náv. znaku, či rozjezd vlaku, nebo přejezd z nekódované na kódovanou trať apod. Tento systém je instalován převážně na stroje, které prošly dílenskou opravou a neměly ještě zabudovanou Ls90tku. Týkalo se hlavně strojů ř. 363, které šly na "zrychlení".

aladin 09. 02. 2016 10:44 | X

Přeji pěkný den všem plzeńským ¨mašinfírům¨.Zajímavé stránky! Mohl bych zde přispět i já do vaší fotogalerie?Díky za odpověď a hodně zdaru do další práce!!!!

Karel Š 29. 01. 2016 10:06 | X

Zajímalo by mne jaká je spokojenost s LS 06.Mirel jsem jako fíra nikdy neměl,ale své jsem si užil se zařízením PAKS.Např. v Olomouci jsem zastavil před peronem i když jsem si dvakrát prodloužil dráhu.Všem přeji jen dobré a žádné starosti.Karel ve vv.

Admini 26. 01. 2016 10:16 | X

Honza:

Zdravíme, stroje 362.115 a 362.131 osazený zabezpečovač LS06 nemají. Seznam strojů s LS06 bude v dohledné době aktualizován jako příloha v samotném návodu.

Honza 17. 01. 2016 13:06 | X

Zdravím pánové, dalo by se prosím zjistit, které další 362 mají namontovanou LS-06 ? Přijde mi, že seznam na těchto stránkách není tak moc aktualizovaný. Údajně ho má i 362.115 DKV Plz. A neví někdo, zda i 362.131 ? Děkuji

Admini 12. 12. 2015 10:21 | X

STANISLAV ČERVINKA:

Dobrý den, ano tento problém registrujeme. Pokusíme se tento způsob změnit, ovšem bude to jen v rámci možností vzkazníku, nebo zcela novou náhradou toho stávajícího. Ty obrázky jsou generovány automaticky, což nemáme jak ovlivnit.

STANISLAV ČERVINKA 06. 12. 2015 12:35 | X

Chtěl bych navrhnout,zda by místo vybírání obrázků na potvrzení,že nejsem robot,že by se vygenerovala číselná nebo písmenná kombinace.Obrázky nejsou právě moc ostré a vkládající,tedy aspoň já mám problém vybrat to pravé.Díky.

Admini 27. 11. 2015 14:51 | X

Jarda:

Děkujeme za pochvalu. Velmi si toho vážíme a jsme rádi, že se Vám stránky líbí. Co se týká parní trakce, už v měsíci prosinci se můžete těšit na první snímky parních lokomotiv, které galerii jistě oživí. Věříme, že snímky přinesou radost spoustě lidí, ať už nadšencům nebo pamětníkům i zaměstnancům, kteří tyto doby zažili.

Jarda 25. 11. 2015 08:16 | X

Zdravím,

chtěl bych popchválit tuto stránku, je tu velké množství fotografií z minulosti, z dob, kdy jsem byl malý klučina a chtěl jsem být strojvedoucím a provoz byl zajímavý, ale i když jsem se jím stal, to kouzlo železnice bylo spíše v době parní, přechod na dieselovou, popř. elektrickou trakci. Velmi tyto stránky chválím.

Admini 09. 11. 2015 17:02 | X

Standa: Děkujeme za zprávu a pochvalu. Ozvěte se nám prosím emailem.

Standa 09. 11. 2015 16:34 | X

Zdravím, velice pěkné stránky! Dovolím se na Vás obrátit s prosbou. Sháním jakékoliv informace o parní trakci v LD Plzeň, nevíte o někom, kdo se touto problematikou zabývá? Předem moc děkuji. Standa

Admini 23. 10. 2015 19:22 | X

Pavel Korbel:

Děkujeme za připomínku ke článku o přepravě pošty a doplnění informací. Chyba byla z článku odstraněna.

Pavel Korbel 21. 10. 2015 16:46 | X

Zdravím Vás.V článku o vlakových poštách píšete,že v polovině roku 1994 byly zrušeny vlakové třídírny.To není pravda.Ve vozech vlp se dále třídilo až do května 1999.Po té jezdili ve vozech vlakaři i nadále jako úhrnka,tj.bez třídění zásilek až do roku 2003.Pak jezdily pošt.vozy bez osádek.P.Korbel.

Valach 16. 10. 2015 19:47 | X

Vážený Feudále, cílem naší fotogalerie nikdy nebylo hraní si s barvičkami, půldenní úpravy v editoru atd. Jde o fotogalerii, která zachycuje daný život lokomotiv. Na foto-editování a umělecké fotogalerie je u nás dost jiných stránek. Pokud se Vám tu nelíbí, tak naši galerii nemusíte navštěvovat. Pokud se Vám tu líbí a máte nějaké konstruktivní připomínky, tak se podepište pod svůj názor a můžeme dále vést diskuzi. Na anonymní připomínky dále reagovat nebudeme. Za kolektiv správců Aleš Krška.

Feudál 15. 10. 2015 21:00 | X

Je s podivem jak na těchto stránkách zacházíte s historickými fotkami. Nově přidaná fotka T458.1197 je příkladem toho, jak neumíte a asi ani nechcete historickým fotkám při prezentaci pomoci a jemným doladěním a úpravou zlepšit (ne vylepšit) jejich kvalitu. Více pokory a úcty.

fíra rentier 13. 10. 2015 18:40 | X

Moc pěkná prezentace ! Jen tak dál ! Prosím o informace o patrových řídících vozech u slovenského dopravce (česká výroba) i popř fotky v galerii.Dík.

Admini 09. 06. 2015 08:09 | X

Václav Sedláček:

Jako zajímavost to můžeme na stránky umístit. Zkuste se ozvat na naší mejlovou adresu a domluvíme podrobnosti.

Admini 08. 06. 2015 17:15 | X

Izmaill: díky za upřesnění. Bude opraveno. Pokud narazíte ještě na nějakou nepřesnost nebo chybné směrování do místa, klidně využijte komentářů u konkrétní fotografie. Děkujeme

Izmaill 08. 06. 2015 17:00 | X

Zdravím, ve fotogalerii vozu 301 DPMO http://www.strojvedouciplzen.cz/index.php?page=galerie&id=4267 je chyba v popisku - Vůz 301 není poblíž zastávky Pionýrská, nýbrž vyjíždí ze zastávky Hraniční, která ležela poblíž tramvajové zastávky Nová Ulice (dnes obě zastávky mají sjednocené jméno Nová Ulice).

Václav Sedláček 04. 06. 2015 16:32 | X

Dobrý den
Podařilo se mi sehnat některé grafikony oběhů z 80. let a přemýšlím, jak tyto turnusy pro tento web zpracovat. Mám oběhy elektrických lokomotiv a jednotek pro celý obvod bývalé severozápadní dráhy.

Pavel Navrátil 26. 04. 2015 06:29 | X

Zdravím tvůrce těchto stránek! Chtěl bych Vám vyjádřit obdiv a poděkování, že něco takového na veřejné síti vzniklo. Myslím, že po boku dalších webů s touto tematikou jste doplnili místo hlavně svým zajímavým obsahem. Vaše fotogalerie je rovněž bezkonkurenční. Nápad o tom, že se dá udělat galerie provozních životů lokomotiv a vozů je hodně dobrý. Je to ale určitě velká dřina. Proto vydržte a přeji Vám mnoho sil a chuti do dalšího tvoření těchto výborných stránek!

Jirka 29. 03. 2015 12:55 | X

842.006 je stále DKV Plzeň (jezdí pod PP Volary), prosím opravit v dislokaci

Admin 24. 03. 2015 16:22 | X

Fíra 88:
Dobrý den. Takové a podobné věci u nás nenajdete. Obraťte se spíš na inzertní servery. Díky.

Fíra 88 24. 03. 2015 16:18 | X

Dobrý den,
Měl by na vás otázečku má někdo na prosím prodej tričko a flísovou mikinu FSČR. Ve velikosti M-L.
Děkuji moc

Pavel Smékal 14. 03. 2015 14:02 | X

Zdravím tvůrce stránek,

parádní věci u Vás. Od popisů mašin, pomůcek, různých návodů (což ocení hlavně fírové) po zajímavé čtení v různých článcích. Fotogalerie je naprosto bezchybná. Myslím, že takové stránky tady dlouho chyběly a dobře doplní ostatní weby, které jsou podobně zaměřené. Skloubit dohromady techniku, galerii, pomůcky a zkrátka vše kolem železnice se zdá jako dobrý nápad, protože u Vás si najde zkrátka každý to svoje.
Fandím Vám do další práce! S pozdravem Pavel Smékal, Ostružná

Admini 10. 03. 2015 12:55 | X

Fira88:

Děkujeme za pozitivní ohlas!

Fíra88 08. 03. 2015 01:37 | X

Dobrý den,
Perfekní stránky nejen pro fíry,ale i pro šotouše. Jen tak dál.A Ps: fotogalerie je dokonalá.

Valach 05. 03. 2015 11:03 | X

ad Radek: díky za podporu. Galerie se rozrůstá slibným tempem a máme stále více přispěvatelů právě díky tomu, že si nehrajeme na "profifoto" stránky. Jsme rádi za jakékoliv zachycení železničního provozu a třeba fotografie ze šrotování nebo momentky z depa vítáme jako oživení, ikdyž víme, že jinde by neprošly ;-)

Radek 05. 03. 2015 08:48 | X

Pánové, máte to čím dál hezčí! Galerie se taky pěkně rozrůstá a to je dobře. Je vidět, že konečně někdo nejde jen a pouze systémem, kde se kolikrát velmi přísně vybírají fotky autorů k zveřejnění. Vaše galerie je v tomhle hezčí, protože nabízí daleko víc...

A co se mi hlavně líbí, pomůcky nebo popisy k mašinám. Jednoduše a obecně bez zbytečných složitostí vysvětlené různé závady nebo popisy. Moc se mi to líbí! Mějte se!

Admini 12. 02. 2015 22:00 | X

Jiří Spáčil: Děkujeme za ohlas! Co se týká možností komentářů pod články, zatím o tom neuvažujeme. Co se týče dalších článků, pravděpodobně se k čmelákům ještě vrátíme a ohlédneme se za jejich provozem více podrobně.

Adam: děkujeme i Vám za pochvalu, ať se Vám líbí i další články a materiály na webu.

Adam 12. 02. 2015 19:55 | X

Chci Vám vyjádřit velké díky za moc pěkně zpracované stránky, články ať už o čmelácích nebo šestikolácích nebo o ničem jiném.

Jiří Spáčil 04. 02. 2015 12:55 | X

Na to, že jste tady ani neuvedli, že se chystá článek o čmelákách to bylo příjemné překvapení po ránu :-)Jen bych uvítal možnost vzkazů i pod články. Kolikrát by člověk třeba něco doplnil, nebo napsal tam rovnou jak se mu to líbí. V tom případě musí jít sem do knihy. Za mě tedy nejen článek o čmelákách v roce 2014/2015 moc pěkný, už se těším na berty.
Bude někdy i rozsáhlejší článek o těch čmelákách, podobně jako jste vydali šestikoláky?

Admini 31. 01. 2015 08:20 | X

Co se týká článků, chystáme:

1.článek o lokomotivách řady 749 a ohlédnutí za jejich provozem, který se pomalu uzavírá.
2.připomeneme si nehodu vojenského transportu u Vojkovic nad Ohří z května 2002
3.vzpomínat se bude i na provoz trati č.140 (magistrála) z dob vlády motorových lokomotiv
4.zároveň se ohlédneme za významným depem Chomutov
5.snad brzy vyjde i článek o mrazírenských vozech a přepravách (obdoba článku spěšniny)

Tolik k tomu, co se chystá. Děkujeme za Vaši přízeň!

Admini 31. 01. 2015 08:19 | X

Děkujeme za uznání. Vždy nás to potěší, když někdo zhodnotí, ale třeba i zkritizuje a tím nám pomůže jak s tímto webem nakládat dál a kam ho dále rozvíjet. Chceme na webu nabídnout vše možné o železnici, proto jsme radikálně rozšířili například galerie vozidel, videa, články z provozu, ale nezapomínáme i na technické záležitosti a pomůcky pro naše kolegy. Bohužel ne vše můžeme umístit na webové stránky, takže jsme museli omezit některé návody, či věci z příruček (týkalo se hlavně řady 844, kterou zatím nenabídneme, ale doufejme, že časem se i nějaké materiály k této řadě objeví).

Blažek 29. 01. 2015 22:21 | X

Stránky jsou moc pěkné. Na to, že na začátku to byl jakýsi web o pomůckách, dnes je to už snad i uznávaný kvalitní web, který zaslouží uznání.

Fotogalerie se rozšiřuje ještě lépe a mimo věcí pro fíry si člověk i pěkně počte.

Plánuje se vydání dalších článků o provozu lokomotivních řad, nebo nějaké jiné zajímavosti?

Přeji mnoho zdaru a úspěchů!

Admini 22. 01. 2015 19:21 | X

Martin: technicky to zatím není možné. Nějaké úpravy se ještě na webu budou provádět. Ale to, jaké fotky byly přidány lze zatím vidět především při půlnoční aktualizaci v počtu šesti snímků plánovaných dopředu. I tak děkujeme za podnět. Pokud v budoucnu bude možné, třeba se i taková úprava na stránkách objeví.

Martin 22. 01. 2015 19:12 | X

Díky za odpověď! Tohle vím, ale v takovém počtu fotografií je to poněkud nepraktické. Pokud by bylo možné v nějakém odkazu vidět vždy přidané snímky z daného dne (či za několik dní), bylo by to parádní. Ale to jen tak...kdyby nebyly fotografie tak zajímavé, vůbec bych to neřešil :-)

Admini 22. 01. 2015 06:03 | X

Martin: děkujeme za uznání. Nově přidané fotografie lze vidět od každé půlnoci na úvodní straně. Případně jsou někdy doplněny během dne další, které se také zobrazí na úvodní straně webu.

Nově přidané fotografie jsou opatřeny žlutým symbolem "Nové!", který na to upozorňuje následujících 20 dní od vložení fotografie.

Martin 21. 01. 2015 19:29 | X

Stránky jsou opravdu velice pěkné, je vidět vzestupná tendence za poslední období! Je možné někde shlédnout pouze nově přidané fotografie za nějaké období? Pokud ne, myslím, že bych to ocenil nejen já...:-)

Martin ranžír 15. 01. 2015 21:37 | X

Stránky "PS" jsou těmi, které dlouho na scéně železničních webů dlouho chyběly. Je na nich vidět, že se zde realizují přímo zaměstnanci dráhy a lidé, kteří nejsou jen "šotoušky na perónu". Za sebe jsem velice rád, za rozběhnutí článků o různých přepravách a vzpomínkách na dobu ČSD a pochopitelně za parádní fotogalerii. Jsem rád, že drobně mohu i já přispívat. Jestli mohu něco připomínkovat, tak se přikláním k zobrazení nejnovějších komentářů. Stránkám přeji stále "Zelenou ulici" :)

Míra K 15. 01. 2015 21:14 | X

Vynikající stránky, spoustu zajímavých informací a špičková fotogalerie, jsem rád, že se můžu na ní i trochu podílet :-)

Vláďa 15. 01. 2015 13:19 | X

Skvělá stránka. Návody přehledné, jednoduché, výstižné bez zbytečných omáček kolem. Jen tak dál

753.291-4 13. 01. 2015 21:34 | X

Zdravím tvůrce webu,

chtěl bych vyjádřit velkou pochvalu za Vaší práci. Stránky jsou kvalitně zpracované, člověk si tu najde hodně věcí, ať už je to fíra, mechanik nebo jen běžný fanda. To je to, co se mi moc líbí. Kromě toho Vaše fotogalerie je pěkný unikát!

Nejen že si člověk (i třeba jako bývalý fíra) krásně zavzpomíná na staré dobré časy, kdy to stálo za...a dnes zjišťuje, jak bylo dobře a jak nejen ty mašiny vypadaly v každém depu a jak se měnily. Doufám, že vydržíte a budete pokračovat dál.

Mějte se a mnoho zdaru do další práce!

Milan, strojvedoucí ve výslužbě, LD Česká Lípa

Vsacan 13. 01. 2015 17:19 | X

Stránky se mi líbí, je to moc dobrá práce, hlavně vydržte!

Pokud by bylo možné, chtělo by udělat to, aby návštěvník někde viděl, kde kdo jakou fotku komentoval. Ty komentáře u fotografií jsou fajn, ale zatím není nikde hned vidět, který komentář byl kde poslední přidaný.

Jinak hlavně fotogalerie je super! Málokdo dává prostor i jiným než "traťovým" fotkám :-)

Stanislav 08. 01. 2015 17:51 | X

co se týká obsahu nejen pomůcek pro strojvedoucí, návody, popisky, videa, zajímavosti, články, řekl bych, že si tu najde každý to svoje. Jediný web, který propojil rozsáhlou fotogalerii (a že je se na co koukat) s technickými popisy lokomotiv, návody a pomůckami pro strojvedoucí a nejen pro ně. Za tři roky, co ten web běží a co ho sleduji velký kus práce a neustále se zdokonaluje, jen tak dál!

Franta 07. 01. 2015 13:54 | X

Stránky velice pěkné, je vidět pokrok, ta fotogalerie je velmi pěkně udělaná a přehledná, jen tak dál!

Celkem 119 komentářů


Přidat komentář: