Autor:
Václav Vyskočil
Datum:
12.11.1995
Místo:
Zábřeh na Moravě
V Zábřehu na Moravě se k odjezdu chystá rychlík 937, který měl v čele šumperskou "bertu" 749.245-7, za níž byla řazena ještě tmavězelená souprava.
Autor:
Martin Varga
Datum:
24.02.1996
Místo:
Zábřeh na Moravě
Dne 24.2.1996 byl na staničním posunu v Zábřehu na Moravě nasazen "jedničkový čmelák" 771.135-1.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
12.03.1996
Místo:
Zábřeh na Moravě
Šumperská lokomotíva 749.248-1 bola zachytená v Zábřehu na Moravě.
Autor:
Petr Kapoun
Datum:
07.03.1997
Místo:
Zábřeh na Moravě
Vzhledově nezaměnitelná šumperská "berta" 749.260-6 zapózovala dne 7.3.1997 před staniční budovou v Zábřehu na Moravě.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.04.1997
Místo:
Zábřeh na Moravě
Stroj 771.135-1 posunoval ve stanici Zábřeh na Moravě.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.04.1997
Místo:
Zábřeh na Moravě
"Rosnička" T334.0663 bola zvečnená v Zábřehu na Moravě. Podľa dostupných informácií bola ešte v tom roku v Jihlavě rekonštrukovaná na 711.702-1 a potom predaná do ŽRB Bohumín.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.04.1997
Místo:
Zábřeh na Moravě
V typickém nátěru, prvních dvou prototypů motorových vozů řady 842, stál druhý z nich v Zábřehu na Moravě.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.04.1997
Místo:
Zábřeh na Moravě
V Zábřehu na Moravě čekalo na další práci "šestikolo" 182.099-2.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 6. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací