Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.09.1979
Místo:
Veselí nad Lužnicí
Ve Veselí nad Lužnicí byl zdokumentován stroj 556.0277. Vyroben byl v továrně ŠKODA Plzeň roku 1955, pod výrobním číslem 3171. Čekala ho 25letá služba v čele nejtěžších nákladních vlaku na síti ČSD a zrušen byl k datu 21.3.1980, poté byl předeven na vytápěcí kotel a dostal označení K 751.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.09.1979
Místo:
Veselí nad Lužnicí
Jižním Čechám, a zejména depu ve Veselí nad Lužnicí, stroj T669.0009 zasvětil takřka celý svůj lokomotivní život. Zachycen byl Ladislavem Kroulem na místní záloze. Ve Veselí nad Lužnicí prodělal i kuriózní nehodu, kdy 9. srpna 1997 spadl do točny.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.09.1979
Místo:
Veselí nad Lužnicí
"Štokr" 556.0349 byl jednou z posledních parních lokomotiv provozovaných na jihu Čech. Pan Ladislav Kroul ho zachytil ve Veselí nad Lužnicí. Ke zrušení daného stroje došlo 10.10.1981.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
14.02.1986
Místo:
Veselí nad Lužnicí
Z okna osobního vlaku byla ve Veselí nad Lužnicí vyfocena posunující lokomotiva S458.0027.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
10.10.1987
Místo:
Veselí nad Lužnicí
"Plecháč" S499.0218 zastavil s nákladním vlakem ve stanici Veselí nad Lužnicí.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
10.10.1987
Místo:
Veselí nad Lužnicí
Českobudějovická S499.0026 bola v nepriaznivých svetelných podmienkach zachytená v čele súpravy "Wapiek" v žst. Veselí nad Lužnicí.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
10.10.1987
Místo:
Veselí nad Lužnicí
Ve Veselí nad Lužnicí byl se soupravou osobního vlaku vyfocen "jezevec" S458.0028. Na snímku zaujme i velká hromada zásilek čekajících na peróně k další přepravě.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
27.10.1991
Místo:
Veselí nad Lužnicí
Ještě původně označená lokomotiva 242.249-1 v pěkně udržovaném unifikovaném nátěru posunovala ve Veselí nad Lužnicí.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 8. 12. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací