Autor: Ladislav Kroul
Datum: 24.08.1995
Místo: Praha hl.n.
"Dvojmo" označená lokomotiva 751.017-5 (T478.1017) stála na pražském hlavním nádraží.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 24.08.1995
Místo: Praha hl.n.
Téměř dvacet let starý snímek stroje 150.019-8 pochází z pražského hlavního nádraží.
Autor: Jan Křížek
Datum: 19.12.1995
Místo: Praha hl.n.
Pražské hlavní nádraží, "pražské eso" 363.060-1 a něměcké vozy vlaku IC 264. Tak to byl 19. prosinec 1995.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 23.02.1996
Místo: Praha hl.n.
V roli zálohy na pražském hlavním nádraží byla zastižena „žehlička" 111.033-7.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 23.02.1996
Místo: Praha hl.n.
V Praze na hlavním nádraží vyčkává na svůj odjezd pantografová jednotka 451.052-5. Cílovou stanicí osobního vlaku je Beroun.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.04.1996
Místo: Praha hl.n.
Lokomotiva 363.060-5 byla jedna z prvních své řady, která byla zrychlena a přeznačena na řadu 362. Na snímku autora ji vidíme ještě v původním stavu ve stanici Praha hlavní nádraží.
Autor: Jan Novotný
Datum: 02.07.1996
Místo: Praha hl.n.
"Žehličce" 111.002-2 to velmi slušelo v čele přetahu patrové jednotky Bpjo z pražského hlavního nádraží.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 04.07.1996
Místo: Praha hl.n.
Ve stanici Praha hl.n. vyčkávala bobina 141.017-4 v čele rychlíkové soupravy. V pozadí snímku vidíme novější škodováckou lokomotivu - 163.017-7.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2023
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 29. 11. 2023
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací