Autor:
Jan Novotný
Datum:
06.09.1986
Místo:
Praha hl.n.
Pravidelnými návštěvníky pražského hlavního nádraží byly i "hrbaté" ř. E479.0, dne 6.9.1986 zde pózoval stroj E479.0011.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
01.10.1986
Místo:
Praha hl.n.
Na pražském hlavním nádraží bola v prvý októbrový deň zachytená "bobina" E499.1045.
Autor:
Pavel Šiška
Datum:
00.12.1986
Místo:
Praha hl.n.
Na třinácté koleji odpočívá po vlaku Ex 251 plzeňská T478.4059. Náladový snímek byl pořízen na sklonku vozby vlaků mezi Plzní a Prahou v motorové trakci.
Autor:
Pavel Šiška
Datum:
00.12.1986
Místo:
Praha hl.n.
Tandem strojů T478.4059 + T478.4018 se připravuje na jízdu s vlakem Ex 250 směrem na Plzeň.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
28.05.1987
Místo:
Praha hl.n.
Poměrně všední fotografie z druhé poloviny 80. let zobrazuje domácí "bobinu" E499.1010 na pražském hlavním nádraží.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
29.09.1987
Místo:
Praha hl.n.
Posun s lehátkovými a lůžkovými vozy obstarávala dne 29.9.1987 na pražském hlavním nádraží "tyristorka" E458.1001, která tou dobou patřila do stavu LD Praha-střed.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
22.06.1988
Místo:
Praha hl.n.
Velmi povedený záběr z dvorany pražského hlavního nádraží byl pořízen 22.6.1988 a hlavním motivem je jednotka 452.006-0/452.005-2.
Nové!
Autor:
Jan Novotný
Datum:
22.06.1988
Místo:
Praha hl.n.
Pod dvoranou hlavního nádraží v Praze stál "panťák" 451.097-0. V roce 1988 pomyslně slavil 20 let působení u ČSD. Před sebou měl ještě 4 roky provozu, kdy byl v roce 1992 po požáru zrušen.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 18. 1. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací