Autor:
sbírka: Roman Libra
Datum:
00.00.1935
Místo:
Praha-Ruzyně
Historie tří prototypů řady 464.001 - 03 byla dosti podobná, zejména ze začátku jejich provozu. Na méně kvalitním, avšak historicky velmi cenném snímku, byla zachycena lokomotiva 464.002. V roce 1935 náležela do depa Chomutov, kam byly přiděleny nejen tři prototypy řady 464.0, ale i další 464.004 - 17, 19, 23, 27 a 29 v rozmezí let 1933 až 1936. I v roce 1937 byly přidělovány chomutovskému depu další stroje řady 464.0, které je pak vystavovalo na většinu svého rychlíkového a osobního provozu. Vídat je bylo možno nejen na tratích do Prahy, ale i Žatce, Chebu a dalších. V období let 1935 - 1936 byla do Chomutova přidělena lokomotiva 475.001, která výkony "ušatých" doplňovala. Ještě před druhou světovou válkou první šestice „ušatých“ opustila Chomutov a jejich novým depem se opět stala výtopna Praha – Masarykovo.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
19.08.1986
Místo:
Praha-Ruzyně
Ve stanici Praha-Ruzyně došlo ke křižování osobního vlaku s manipulačním, na kterém byla nasazena lokomotiva T466.2353.
Autor:
David Prause
Datum:
02.07.2015
Místo:
Praha-Ruzyně
Rakovnická 750.707-5 vytláča svoj popoludňajší rýchlik do Prahy zo stanice Praha-Ruzyně.
Autor:
David Prause
Datum:
02.07.2015
Místo:
Praha-Ruzyně
Rakovnická "kráva" 714.216-9 s "predpotopnou" súpravou troch prívesných vozňov typu Btx763 prichádza do stanice Praha-Ruzyně.
Autor:
David Prause
Datum:
02.07.2015
Místo:
Praha-Ruzyně
Až trojica "regionov" prichádzala s osobným vlakom do stanice Praha-Ruzyně. V čele vlaku bola jednotka 814.195-4, súpravu ďalej tvorili 814.123-6 a 814.100-4.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 27. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací