Autor:
Jan Bořík
Datum:
02.02.1998
Místo:
Plzeň hl.n.
V čele vyrovnávkového vlaku stojí v mrazivý, ale hezký únorový den roku 1998 na sudých kolejích plzeňské stanice "domácí" 242.259-0.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
02.02.1998
Místo:
Plzeň hl.n.
Plzeňský "plecháč" 242.216-0 stojí na "šestém západě" stanice Plzeň hl.n. v čele osobního vlaku do Klatov.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
00.03.1998
Místo:
Plzeň hl.n.
S osobním vlakem do Českých Budějovic stála u čtvrtého nástupiště plzeňské stanice tehdy budějovická lokomotiva 242.253-3.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
24.04.1998
Místo:
Plzeň hl.n.
Téměř na mostech přes řeku Radbuzu v Plzni hl.n. zachytil autor vjíždějící nákladní vlak z Domažlic, který vedla lokomotiva 753.047-0.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
07.05.1998
Místo:
Plzeň hl.n.
Plzeňská 242.231-9 byla v minulých letech v rámci opravy opatřena tímto zajímavým nátěrem. Každý ať posoudí sám, zda byla tato verze nátěru na řadě 242 podařená, nebo ne. Autor ji zvěčnil přímo na hlavním nádraží v Plzni, když vyjížděla na svůj výkon.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
07.05.1998
Místo:
Plzeň hl.n.
Dnes už nemožná přípřež "laminátky" 240.006-7 a stroje řady 242 se nám představuje v květnu 1998 v Plzni hlavním nádraží. Od roku 2007 náleží stroje 230 a 240 nákladnímu dopravci ČD Cargo, oproti tomu "plecháče" 242 spadly pod "matku" ČD a.s.
Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
10.05.1998
Místo:
Plzeň hl.n.
Plzeňský "bleskovec" 750.314-7 se chystal s osobním vlakem do Žatce v Plzni na šesté koleji východ.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.05.1998
Místo:
Plzeň hl.n.
Na sudých kolejích plzeňského hlavního nádraží, naproti Železniční poliklinice vidíme posunujícího "jezevce". Stroj 210.045-1 byl jedním z prvních v tomto provedení nátěru.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 2. 10. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací