Autor:
Jan Bořík
Datum:
25.04.1998
Místo:
Pardubice hl.n.
Nedlouho po opravě se ukázala ve stanici Pardubice hl.n. lokomotiva 130.021-9. V té době se "hrbaté" jak se těmto strojům přezdívá, často objevovaly v osobní dopravě. Turnusově vozily například osobní vlaky v okolí Hradce Králové nebo rychlíky v relaci Choceň - Hradec Králové - Nymburk - Mělník a Lysá nad Labem - Praha - Beroun, nebo také z Kutné Hory do Nymburka.
Autor:
David Prause
Datum:
27.04.1998
Místo:
Pardubice hl.n.
Jednotka s čelními vozy 451.039-2 a 451.040-0 byla autorem zastižena ve stanici Pardubice hl.n.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
15.05.1998
Místo:
Pardubice hl.n.
V roli posunovací zálohy ve stanici Pardubice hl.n. byla zachycena lokomotiva 742.249-6.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
17.05.1998
Místo:
Pardubice hl.n.
S vojenským transportem vjížděla do osobního nádraží v Pardubicích lokomotiva 753.229-4.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.07.1998
Místo:
Pardubice hl.n.
Poctivo udržovaná lokomotíva 731.013-9 bola zachytená v Pardubicích na závese rušňového vlaku, ktorý viedla "barča" 751.357-5.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
29.09.1998
Místo:
Pardubice hl.n.
Motorový vůz 810.011-7 v Pardubicích.
Autor:
Petr Štefek
Datum:
23.06.1999
Místo:
Pardubice hl.n.
Pražská "krysa" 151.011-4, společně s nečinnou 150.012-3, stojí s rychlíkem č. 707 ( Praha-Smíchov - Luhačovice ) u 3. nástupiště stanice Pardubice.
Autor:
Petr Kvapil
Datum:
01.07.1999
Místo:
Pardubice hl.n.
Stroj 150.005-7 v čele vlaku Ex 143 Detvan ve stanici Pardubice hl.n.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 2. 10. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací