Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.02.1997
Místo:
Pardubice hl.n.
Na pardubickém hlavním nádraží bola zdokumentovaná lokomotíva 750.328-7 spolu s neznámym rušňom radu 141 a osobnou súpravou.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.02.1997
Místo:
Pardubice hl.n.
Prečíslovaná "dvojková ceckaňa" 751.375-7 postávala v depe v Pardubicích.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.02.1997
Místo:
Pardubice hl.n.
Lokomotiva 130.024-3 vyčkávala na další práci ve stanici Pardubice hl.n.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.02.1997
Místo:
Pardubice hl.n.
Na pracovišti v Pardubicích se sešly lokomotivy 749.214-3 (přezdívaná díky svému nátěru jako "pyžamo") a stařičký hektor 721.055-2.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.02.1997
Místo:
Pardubice hl.n.
Další dva nátěrově "unifikovaní šestikoláci" stáli v Pardubicích zatím bez práce. Jako první vidíme stroj 181.041-5, za ním se schovává 181.020-9.
Autor:
David Prause
Datum:
01.04.1997
Místo:
Pardubice hl.n.
Typická podoba rychlíků v 90. letech. Snímek autora zachytil rozjezd jednoho z několika rychlíkových spojů ze Slovenska do Prahy. V čele se tehdy objevila 150.002-4. Za povšimnutí stojí druhá polovina soupravy, která je složena z vozů v novější verzi nátěru. Ten v té době nahrazoval tmavě zelenou.
Autor:
David Prause
Datum:
18.04.1997
Místo:
Pardubice hl.n.
Stroj 150.024-8 již s obnoveným lakem a úctyhodným minimálně desetivozovým vlakem. V porovnání s dnešními pěti-šesti vozovými soupravami na páteřní rychlíkové lince Praha - Ostravsko tento záběr obzvlášť vynikne.
Autor:
David Prause
Datum:
29.05.1997
Místo:
Pardubice hl.n.
Takto pekne pózovala "Karkulka" 725.276-0 fotografovi v Pardubicích.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 27. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací