Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
29.01.1996
Místo:
Pardubice hl.n.
Topení soupravy obstarávala ve stanici Pardubice mrazivého lednového dne roku 1996 ještě "mladá" lokomotiva 163.099-5.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
29.01.1996
Místo:
Pardubice hl.n.
Z důvodu absence turnusové lokomotivy řady 726 na osobní zálohu v Pardubicích, byl místo ní nasazen čmelák 771.120 .
Autor:
David Prause
Datum:
31.01.1996
Místo:
Pardubice hl.n.
Co se týká barev vozů i lokomotivy, ale také délky soupravy, je to "klasika" devadesátých let. Ve stanici Pardubice se chystá k odjezdu směrem ku Praze rychlík, který vede stroj 150.022-2.
Autor:
David Prause
Datum:
31.01.1996
Místo:
Pardubice hl.n.
Ušmudlaná jednotka 451.050-9+451.049-1 bola autorom zvečnená v stanici Pardubice hl.n..
Autor:
David Prause
Datum:
26.02.1996
Místo:
Pardubice hl.n.
Štvorvozový "žabotlam" 451.021-0+451.068-1 odpočíval v obvode pardubického hlavního nádraží.
Autor:
David Prause
Datum:
01.06.1996
Místo:
Pardubice hl.n.
"Žabák" 451.002-0+451.054-1 bol zachytený pri odstavení v obvode stanice Pardubice hl.n..
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
27.06.1996
Místo:
Pardubice hl.n.
Ve stanici Pardubice hl.n. byla při posunu se soupravou osobních vozů zdokumentovaná lokomotiva 141.059-6.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.07.1996
Místo:
Pardubice hl.n.
Lokomotiva 749.102-0 při posunu v okolí pošty ve stanici Pardubice hl.n.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 27. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací