Autor:
David Prause
Datum:
03.05.1995
Místo:
Pardubice hl.n.
"Zammračená" 752.055-4 byla zastižena při opravě v pardubickém depu. Nedlouho poté byla přistavena do ŽOS Česká Třebová k rekonstrukci na řadu 749, odkud poté vyjela pod označením 749.265-5.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
27.06.1995
Místo:
Pardubice hl.n.
Pardubický "hybrid" 750.270-1 bol zvečnený na miestnom hlavním nádraží.
Autor:
David Prause
Datum:
06.09.1995
Místo:
Pardubice hl.n.
Zaujímavý záber už mierne vybledlej 725.247-1 vznikol pri posune s poštovými vozňami v Pardubicích. Za pozornosť možno stojí aj "mimochodom" zachytená priemyslová kamera umiestnená na lampe, v roku 1995 sa ešte nejednalo o tak bežný jav, ako dnes.
Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
10.10.1995
Místo:
Pardubice hl.n.
Ve stanici Pardubice hl.n. se po odbavení rozkazem, chystala k odjezdu s nákladním vlakem tehdy ještě nátěrově unifikovaná lokomotiva 181.107-4.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
29.01.1996
Místo:
Pardubice hl.n.
Ušmudlaný pardubický "čmeliak" 770.012-3 bol zachytený pravdepodobne na posune v stanici Pardubice hl.n.. Už o niekoľko mesiacov obržal slušivý zeleno-krémový výrobný náter.
Autor:
David Prause
Datum:
29.01.1996
Místo:
Pardubice hl.n.
Označením ČSD se v Pardubicích chlubí elektrická jednotka 451.019-4.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
29.01.1996
Místo:
Pardubice hl.n.
"Šestikolo" 181.116-5 odpočívalo 29. januára 1996 v zasnežených Pardubicích.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
29.01.1996
Místo:
Pardubice hl.n.
Hned z kraje roku 1996 pořídil autor snímek bobiny 141.006-7. Ta se chystala s osobním vlakem z Pardubic do Hradce Králové.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 17. 1. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací