Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.05.1997
Místo: Ostrava hl.n.
V roce 1997 by se osobní doprava na trati Ostrava-Valašské Meziříčí-Kojetín neobešla bez patrových jednotek Bpjo, v čele jedné z těchto souprav čeká v Ostravě na odjezd valašská "nulka" 750.043-2.
Autor: "Heinz"
Datum: 03.05.1997
Místo: Ostrava hl.n.
V areálu Ostravských opraven a strojíren vidíme vystavený stroj 753.315-1, který zde byl přistaven na oslavy 150 let železnic na Ostravsku.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.05.1997
Místo: Ostrava hl.n.
Ostravský "šestikol" 182.155-2 předvádí svou délku na hlavním nádraží v Ostravě, když se rozjel se svým nákladním vlakem.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.05.1997
Místo: Ostrava hl.n.
V čele zvláštního vlaku po vlečkách OKD na Ostravsku byla pěkná 740.552-5.
Autor: "Heinz"
Datum: 03.05.1997
Místo: Ostrava hl.n.
Na výstave rušňov konanej v areáli Ostravských opraven a strojíren pri príležitosti osláv 150 rokov železnice na Ostravsku sa predstavil aj zaujímavo sfarbený stroj 721.217-8.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.05.1997
Místo: Ostrava hl.n.
Pestrofarebný "kocúr" 740.662-2 od OKD Dopravy bol zvečnený v obvode hlavního nádraží v Ostravě.
Autor: Jan Novotný
Datum: 03.05.1997
Místo: Ostrava hl.n.
Do ostravského hlavního nádraží přijíždělo domácí "šestikolo" 181.047-2 s nákladním vlakem, v kterém byla jako první netradičně řazena polská parní lokomotiva Tr5-65.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.06.1997
Místo: Ostrava hl.n.
V Ostravě hl.n. byla zachycena při posunu lokomotiva 181.013-4. Pro zajímavost můžeme uvést, že měla plnění písku z boku pod číslama.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2023
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 29. 11. 2023
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací