Most n.n.

Autor: Josef Mandys
Datum: 26.03.1986
Místo: Most n.n.

Na mosteckém nákladním nádraží čekala na další přesun k výlukám lokomotiva T334.0799.

Autor: Josef Mandys
Datum: 28.03.1986
Místo: Most n.n.

"Karkula" T444.0261 bola 28. marca 1986 zachytená na novém nádraží v Mostě. Za pozornosť stojí starý náter kapoty zadného čela - možno predpokladať, že stroj bol po nehode, po ktorej mu bola dosadená kapota z inej, zrejme už odstavenej "karkulky".

Autor: Josef Mandys
Datum: 12.05.1986
Místo: Most n.n.

Bez "čmeláků" ř. T669.0 nebo T669.1 se v 80. letech neobešlo takřka ani jedno seřazovací nádraží. Vyjímkou v tomto nebyl ani Most, kde sloužil stroj T669.0050.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 10.05.1990
Místo: Most n.n.

Lokomotivy 753.071-0+753.396-1 byly zastiženy v Mostě při odjezdu s nákladním vlakem z nového nádraží. Jejich doménou byla také trať z Mostu do Rakovníka.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.04.1997
Místo: Most n.n.

Další mostecký čmelák, který působil na zálohách v mosteckém ranžíru byla 770.045-3. Ikdyž to tak nevypadá, byl velmi dobře udržovaný a marně bychom hledali větší nečistoty, olejové netěsnosti na motoru či jiné závady. Tento stroj měl velmi dobrou péči svých turnusových strojvedoucích.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.04.1997
Místo: Most n.n.

Seřaďovací nádraží v Mostě vždy umožnilo a umožňuje zajímavou přehlídku lokomotiv, které zde čekají na své nákladní vlaky. Jednou z nich byla 2. 4. 1997 i "ústecká dvojka" 122.054-0.

Autor: Josef Mandys
Datum: 23.04.1997
Místo: Most n.n.

Lokomotiva 121.025-1 byla zastižena v Mostě novém nádraží při službě v nákladní dopravě.

Autor: Josef Mandys
Datum: 23.04.1997
Místo: Most n.n.

Ve stanici Most nové nádraží se chystá k odjezdu nákladní vlak. Do jeho čela byla nasazena ústecká 141.014-1.