Autor:
Dušan Kelo
Datum:
00.00.1988
Místo:
Lučenec
Ve stanici Lučenec se předvedl motorový vůz 810.405-1, který se chystal jako osobní vlak do Veĺkého Krtíša.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
20.10.1990
Místo:
Lučenec
Legendárna lučenecká 775.005-2 oddychuje v (dnes opustených) priestoroch domovskej vozebnej stanice. Spoločnosť jej robí niekoľko "pilštykov" r.735 a motorové vozne 810.390-5 a 810.391-3.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
20.10.1990
Místo:
Lučenec
Tehdy každodenní rutina ve stanici Lučenec. Ucelený vyrovnávkový nákladní vlak odveze stroj 775.005-2. V okamžiku fotografování se čekalo na dokončení zkoušky brzdy.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
20.10.1990
Místo:
Lučenec
A odjezd... Po stavědlem ve stanici Lučenec se rozléhá dunění motoru K8S 310 DR. Lokomotiva 775.005-2 aneb „lučenecká päťka" se vydává do Malých Stracín. Tam na ní čeká další ložená souprava uhlím, kterou bude zapřahat na cestu zpátky.
Autor:
Jozef Gulík
Datum:
26.08.1995
Místo:
Lučenec
Jedným z posledných lučeneckých "pilštykov" bol 735.121-6. Na snímke z augusta 1995 postáva v domovskom depe.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
11.10.1996
Místo:
Lučenec
V domovskom rušňovom depe Lučenec bol zachytený "pilštyk" 735.121-4, ktorý bol v roku 2002 podrobený rekonštrukcii na "malého somára" 736.004-3.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
11.10.1996
Místo:
Lučenec
"Pegas" 752.041-4 byl vyfocen při posunu v Lučenci.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
11.10.1996
Místo:
Lučenec
Stavědlo v Lučenci vytvořilo pěknou kulisu při focení "ceckaně" 752.041-4.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 6. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací