Autor:
Petr Turek
Datum:
31.07.1995
Místo:
Liberec ÚTD
Motorový vůz 830.235-8 dne 5.7.1995 při vjezdu do Rychnova u Jablonce n.Nisou začal hořet a byl značně poškozen, proto byl následně odstaven v Liberci-ÚTD, kde už se jen pečetil jeho osud.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
16.04.1997
Místo:
Liberec ÚTD
Kedysi veľmi dobre udržovaný stroj 753.392-0 postával spolu s ďalšími odstavenými "okuliarnikmi" v depe Liberec ÚTD.
Autor:
Antonín Němeček
Datum:
23.07.1997
Místo:
Liberec ÚTD
753.174-2 už na libereckém ÚTD čekala jen na odvoz do kovošrotu ...
Autor:
Jan Bořík
Datum:
29.12.1997
Místo:
Liberec ÚTD
Dlouhodobě odstavené neprovozní stroje 753.206-2, 753.309 a třetí neznámého čísla chátrají v prostorách sterého depa ÚTD v Liberci. "Dvěstěšestka" byla později ještě přeznačena na 753.295-5.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
29.12.1997
Místo:
Liberec ÚTD
Skříň po nehodě zrušené 753.307-8, naložená na plošinovém voze na ÚTD v Liberci.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
19.11.1999
Místo:
Liberec ÚTD
V domovském Liberci byl zdokumentován omšelý "brejlovec" 750.077-0.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
07.06.2001
Místo:
Liberec ÚTD
Dlouhá léta odstavený stroj 753.309-4 na libereckém ÚTD v červnu 2001.
Autor:
Petr Malý
Datum:
04.11.2001
Místo:
Liberec ÚTD
Posledním působištěm trojkového brejlovce 753.045-4 bylo liberecké depo, kam byl převzat v červnu 2000 z DKV Louny. Po necelém roce a půl provozu v Liberci byl odstaven a poté na podzim roku 2001 i zrušen. Po zrušení byl převezen do České Třebové, kde posloužil na rekonstrukci stroje 753.707-9 pro tehdejšího dopravce OKD Doprava.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 13. 10. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací