Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
13.05.1984
Místo:
Kralupy nad Vltavou
S nákladním vlakem byla ve stanici Kralupy nad Vltavou zachycena "zamračená" T478.1011.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
13.05.1984
Místo:
Kralupy nad Vltavou
V roce 1900 byla v lokomotivce Krauss v Linzi vyrobena nová lokomotiva 178.02, která byla v zápětí dodána na sklonově velmi náročnou trať Karlovy Vary – Johanngeorgenstadt. Po rozpadu Rakousko-uherska byla zatažena do stavu ČSD a později přeznačena na 422.002. Svou službu ukončila 5. 9. 1968, kdy byla u ČSD zrušena. Již jako zrušena putuje do tehdy zakládané sbírky v České Třebové, odkud v březnu 1981 následoval přesun do Kralup nad Vltavou. V roce 1984 byla zachycena Ivanem Šnáblem již na pomníku, kde setrvala až do nového tisíciletí. Pro připravované luženské setkání lokomotiv řady 422.0 a 423.0 byla DHV z pomníku sejmuta a umístěna do expozice luženského muzea.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
20.05.1984
Místo:
Kralupy nad Vltavou
V depe v Kralupech odpočíval "čmeliak" T669.0043.
Autor:
Miroslav Kubelka
Datum:
23.06.1984
Místo:
Kralupy nad Vltavou
U Kralup nad Vltavou byla v čele osobního vlaku vyfocena "zamračená" T478.1219.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
15.09.1984
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Motorový vůz M262.0122 byl několik let nasazen na vozbu měřícího vozu železničního svršku. Při pauze byl zdokumentován v Kralupech nad Vltavou.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
28.06.1985
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Udržiavaný rušeň T334.0555 bol zvečnený zboku v stanici Kralupy nad Vltavou.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
27.09.1987
Místo:
Kralupy nad Vltavou
V Kralupech nad Vltavou dne 27.9.1987 sloužil na staničním posunu "pračmelák" T669.0001.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
09.09.1989
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Netradičně, ale vkusně upravená lokomotiva 751.165-2 posunovala v domovských Kralupech nad Vltavou.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 11. 12. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací