Autor:
Josef Mandys
Datum:
18.08.1986
Místo:
Kladno
"Sergej" T679.1559 zapózoval před staniční budovou v Kladně. Ač se to zdá neuvěřitelně, tak již 8 let od vyrobení byl za půlkou svého provozního života, zrušen byl v roce 1991.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
06.04.1987
Místo:
Kladno
"Štokr" 556.0244 sloužil v kladenském depu jako vytápěcí kotel a to pod označením K 796.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
20.04.1987
Místo:
Kladno
Zánovní "orchestrion" M152.0588 čeká na nádraží v Kladně na své další cestující, tou dobou měl za sebou již 5 let služby u ČSD.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
28.04.1987
Místo:
Kladno
Je konec dubna roku 1987 a motorový vůz M152.0014 byl v Kladně již nachystán na zdravení slavných májových dnů.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
24.08.1987
Místo:
Kladno
Autor zastihl lokomotivu T679.1226 v Kladně v závěru letních prázdnin roku 1987.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
25.11.1987
Místo:
Kladno
Pomyslné střídání stráží bylo zachyceno dne 25.11.1987 u kladenského depa. Již v roli podřadného vytápěcího kotle zde stál "štokr" 556.0244 a poblíž se vyhříval "sergej" T679.1548. Na snímku je tak zobrazena výměna rolí mezi ř. 556.0 a T679.1, kdy "sergeje" čekalo ještě několik let v čele těžkých nákladních vlaků.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
10.07.1988
Místo:
Kladno
Před kladenským depem se slunil "malý hektor" T435.0057, který byl čerstvě po dílenské opravě a v novém laku.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
04.10.1988
Místo:
Kladno
V Kladně zastavila v čele osobního vlaku "osmsetdesítka" 810.082-8, která byla posledním strojem první série. V roce 1997 byla přistavena k modernizaci do šumperského PARSu a vznikla z ní 811.082-0.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 27. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací