Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
20.08.1994
Místo:
Horní Dvořiště
Lokomotiva 750.328-7 v zachovalém unifikovaném nátěru zastavila s vlakem R 1244 z Prahy do Linze Hbf v Horním Dvořišti.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
08.08.1997
Místo:
Horní Dvořiště
Z Českých Budějovic přijel do Horního Dvořiště manipulační vlak, který dovezl "čmelák" 770.103-0.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
08.08.1997
Místo:
Horní Dvořiště
Stroj 771.024-7 odpočívá ve stanici Horní Dvořiště.
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
15.07.1999
Místo:
Horní Dvořiště
Typicky mlhavým podzimním ránem veze budějovické dvojče složené ze strojů 751.185-0 + 751.093-6 nákladní vlak z Rakouska do našeho vnitrozemí. Zatím nic nenasvědčuje tomu, že i tohle téměř idylické místo se během pár měsíců změní ve studený betonový koridor...
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
06.08.1999
Místo:
Horní Dvořiště
Lokomotiva 751.148-8, která byla po opravě v ŽOS Nymburk znatelná vybledlým žlutým pruhem, postává 6. 8. 1999 v průběžně modernizované pohraniční přechodové stanici Horní Dvořiště. Opodál kdysi rovněž vršovická 751.016-7 a obě čekají na zapřažení do čela tranzitních nákladních vlaků z Rakouska.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
21.07.2000
Místo:
Horní Dvořiště
Snímek budějovických "zamračených" 751.148-8+751.239-5 s nákladním vlakem v Horním Dvořišti zachycuje labutí píseň plného nasazení těchto lokomotiv před elektrifikací tratě. Následně došlo k přesunu valné většiny "zamračených" zejména do ostravského depa.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
21.07.2000
Místo:
Horní Dvořiště
Snímek budějovických "zamračených" 751.148-8+751.239-5 s nákladním vlakem v Horním Dvořišti zachycuje labutí píseň plného nasazení těchto lokomotiv před elektrifikací tratě. Následně došlo k přesunu valné většiny "zamračených" zejména do ostravského depa.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
17.02.2003
Místo:
Horní Dvořiště
Po dlouhá léta bylo možno potkávat na přetazích do rakouského Summerau čmeláky depa České Budějovice. Na záběru stroj 770.109-7 vyráží s přetahem z Horního Dvořiště do 7 km vzdálené rakouské předávací stanice. Dodejme že stroj 770.109-7 je původně vyrobený v ČKD nikoli v SMZ Dubnica nad Váhom, byl totiž původně určen pro polský průmysl, ale během přepravy v roce 1977 se stroj poškodil a zůstal u ČSD.