Horní Dvořiště

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 20.08.1994
Místo: Horní Dvořiště

Lokomotiva 750.328-7 v zachovalém unifikovaném nátěru zastavila s vlakem R 1244 z Prahy do Linze Hbf v Horním Dvořišti.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 08.08.1997
Místo: Horní Dvořiště

Z Českých Budějovic přijel do Horního Dvořiště manipulační vlak, který dovezl "čmelák" 770.103-0.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 08.08.1997
Místo: Horní Dvořiště

Stroj 771.024-7 odpočívá ve stanici Horní Dvořiště.

Autor: Tomáš Paška
Datum: 15.07.1999
Místo: Horní Dvořiště

Typicky mlhavým podzimním ránem veze budějovické dvojče složené ze strojů 751.185-0 + 751.093-6 nákladní vlak z Rakouska do našeho vnitrozemí. Zatím nic nenasvědčuje tomu, že i tohle téměř idylické místo se během pár měsíců změní ve studený betonový koridor...

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 06.08.1999
Místo: Horní Dvořiště

Lokomotiva 751.148-8, která byla po opravě v ŽOS Nymburk znatelná vybledlým žlutým pruhem, postává 6. 8. 1999 v průběžně modernizované pohraniční přechodové stanici Horní Dvořiště. Opodál kdysi rovněž vršovická 751.016-7 a obě čekají na zapřažení do čela tranzitních nákladních vlaků z Rakouska.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 21.07.2000
Místo: Horní Dvořiště

Snímek budějovických "zamračených" 751.148-8+751.239-5 s nákladním vlakem v Horním Dvořišti zachycuje labutí píseň plného nasazení těchto lokomotiv před elektrifikací tratě. Následně došlo k přesunu valné většiny "zamračených" zejména do ostravského depa.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 21.07.2000
Místo: Horní Dvořiště

Snímek budějovických "zamračených" 751.148-8+751.239-5 s nákladním vlakem v Horním Dvořišti zachycuje labutí píseň plného nasazení těchto lokomotiv před elektrifikací tratě. Následně došlo k přesunu valné většiny "zamračených" zejména do ostravského depa.

Autor: Jiří Škalda
Datum: 17.02.2003
Místo: Horní Dvořiště

Po dlouhá léta bylo možno potkávat na přetazích do rakouského Summerau čmeláky depa České Budějovice. Na záběru stroj 770.109-7 vyráží s přetahem z Horního Dvořiště do 7 km vzdálené rakouské předávací stanice. Dodejme že stroj 770.109-7 je původně vyrobený v ČKD nikoli v SMZ Dubnica nad Váhom, byl totiž původně určen pro polský průmysl, ale během přepravy v roce 1977 se stroj poškodil a zůstal u ČSD.