Autor:
Jozef Gulík
Datum:
07.09.1999
Místo:
Havlíčkův Brod
Vyradený "čmeliak" 771.165-8 čakal v septembri roku 1999 spolu s "pilštykmi" r. 735 na fyzickú likvidáciu pri depe v Havlíčkově Brodě.
Autor:
Tomáš Přenosil
Datum:
09.05.2000
Místo:
Havlíčkův Brod
Požárem vnitřní izolace poničená 831.085-6 byla v Havlíčkově Brodě přistavena k sešrotování.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
11.05.2000
Místo:
Havlíčkův Brod
Jedným zo strojov r. 735, ktoré boli v 90. rokoch nalakované do viac či menej presnej varianty pôvodného modro-žlto-sivého výrobného náteru prvých jedenástich "pilštykov", bol aj břeclavský rušeň 735.036-6. Snímka ho zachytila v depe Havlíčkův Brod, kde v máji 2000 už len čakal na šrotáciu.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
11.05.2000
Místo:
Havlíčkův Brod
Bývalá břeclavská lokomotíva 735.098-6 čakala v Havlíčkovom Brodě na fyzickú likvidáciu.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
11.05.2000
Místo:
Havlíčkův Brod
Lokomotiva 721.204-6 byla známá svým unikátním stříbrným nátěrem, který dostala během služby na lokálce Moravské Budějovice - Jemnice ve strojové stanici Jemnice. Na snímku z května 2000 již ale jen smutně postáva v depu Havlíčkův Brod.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
11.05.2000
Místo:
Havlíčkův Brod
Krásne čistý brněnský "pantograf" s "hlavou" 560.006-9 bol zvečnený v Havlíčkovom Brodě.
Autor:
Tomáš Přenosil
Datum:
11.05.2000
Místo:
Havlíčkův Brod
Již bez podvozků je nachystána 831.085-6 na sešrotování v Havlíčkově Brodě.
Autor:
Tomáš Přenosil
Datum:
17.05.2000
Místo:
Havlíčkův Brod
17.5.2000 byla již takřka dokončena šrotace motorového vozu 831.085-6 v Havlíčkově Brodě.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 11. 12. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací