Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
00.00.1972
Místo:
Depo Žilina
24. září 1969 byla z Leopoldova do Žiliny předána 524.175. Celý svůj aktivní život prožila na Slovensku - v depech Spišská Nová Ves, Poprad, Margecany a v již zmíněném Leopoldově a Žilině. Po svém zrušení dne 12. 10. 1972 byla prodána podniku Slovena Žilina.
Autor:
Ondřej Řepka, sbírka: Jan Novotný
Datum:
12.03.1972
Místo:
Depo Žilina
Pražské "jedničkové bobiny" byly běžným návštěvníkem žilinského depa, jednou z nich byla v roce 1972 i E499.128.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
24.04.1978
Místo:
Depo Žilina
Dnes je rušeň E669.2133 exponátom Železničného múzea Slovenskej republiky, udržiavaným Spolkom Výhrevne Vrútky v prevádzkyschopnom stave. V apríli roku 1978, kedy bol autorom zachytený v žilinskom depe, bol však iba tuctovým "šesťkolákom", akých sa v čele nákladných vlakov po koľajach ČSD preháňalo niekoľko stoviek.
Autor:
Dušan Kelo
Datum:
00.00.1984
Místo:
Depo Žilina
Lokomotiva E469.1065 zvěčněná v roce 1984 v rušňovém depu Žilina.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
18.05.1984
Místo:
Depo Žilina
"Bobina" E499.0056 čekala na další provozní nasazení v RD Žilina.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
19.12.1985
Místo:
Depo Žilina
V Žilině mezi výkony odpočívala košická "rakaňa" E669.2028.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
28.07.1986
Místo:
Depo Žilina
Pri hranici depa Žilina bol zachytený domáci stroj E699.3022.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
28.01.1987
Místo:
Depo Žilina
"Rakaňa" E669.2119 byla zachycena během odpočinku v domovském depu Žilina.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 13. 10. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací