Depo Šumperk

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 12.03.1996
Místo: Depo Šumperk

V depu Šumperk postává jeden z prvních předělaných motorových vozů na řadu 831, a to "dunihlav" 831.110-2.

Autor: David Prause
Datum: 14.10.1996
Místo: Depo Šumperk

Stroj 831.199-5 byl autorem vyfotografován na pracovišti v Šumperku.

Autor: David Prause
Datum: 14.10.1996
Místo: Depo Šumperk

V depe Šumperk sa na slniečku vyhievalo modernizované "prasiatko" 700.091-2.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.04.1997
Místo: Depo Šumperk

V šumperském depu byl dne 18.4.1997 zvěčněn místní stroj 749.257-2, který také obdržel jeden ze zajímavých nátěrů.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.04.1997
Místo: Depo Šumperk

Krásná a nátěrově atraktivní zamračená 749.260-6 byla zvěčněna v Šumperku. 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.04.1997
Místo: Depo Šumperk

V šumperském depu zastihl autor snímku "duníka" 831.179-7 při zkoušce dieselu po opravě.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.04.1997
Místo: Depo Šumperk

V priebehu pôsobenia v Šumperku bolo v tamojšom depe zdokumentované prototypové "lego" 704.002-5.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.04.1997
Místo: Depo Šumperk

Ty tam jsou časy, kdy šumeperské depo bylo plné těchto kouzelných motoráků. Ještě donedávna jsme si díky nim mohli vychutnat provoz na přelomu 50 a 60.let minulého století. Stahovací okno na kličku, příjemné naftové teplo, třesoucí se světlo žárovek, brumlavý zvuk motoru. To všechno byly typické rysy těchto úspěšných a nesmrtelných motoráků ze začátku 50.let. V porovnání s dnešní regionovou, můžeme pouze dlouho polemizovat, zda je to opravdu krok kupředu oproti čtyřnápravovým kapacitním "dvěstědvaašedesátkám"...