Depo Plzeň

Autor: Jan Bořík
Datum: 25.09.1999
Místo: Depo Plzeň

Torzo stroje 242.257-4 po nehodě v ŽST Nepomuk. Lokomotiva jako vlaková na vlaku Os 8012 najela na odstavené plošinové vozy v rychlosti 88km/h. Rám byl použit na opravu "plecháče" 242.212-9 po těžké nehodě 23.12.2000 v Plešnicích.

Autor: Jan Bořík
Datum: 25.09.1999
Místo: Depo Plzeň

"Hektor" 720.005-8 čekající na svoje rozložení zvěčněný v DKV Plzeň.

Autor: Jan Bořík
Datum: 27.09.2000
Místo: Depo Plzeň

Stroje 771.111-2 a 771.081-7 vyčkávají v depu Plzeň na další práci.

Autor: Jan Bořík
Datum: 27.09.2000
Místo: Depo Plzeň

Odstavený "hektor" 721.147-7 byl autorem zachycený v plzeňském depu.

Autor: Jan Bořík
Datum: 27.09.2000
Místo: Depo Plzeň

Stroj 750.234-7 byl v "dobré společnosti" zvěčněn v plzeňském depu. Za ním stála 754.027-1 a vedle pak známá 753.265-0.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 18.01.2001
Místo: Depo Plzeň

Brejlovec 753.265-0 odstavený v plzeňském depu.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 18.01.2001
Místo: Depo Plzeň

V plzeňském depu, přesněji na jeho výjezdu v tzv "jižní šlajfce", bylo zdokumentováno právě vyjíždějící dvojče brejlovců 753.141-1 + 753.212-0. Lokomotivy byly turnusově nasazeny na trať z Plzně do stanice Furth im Wald u našich sousedů, kam vozily zásilky hnědého uhlí pro elektrárnu ve Schwandorfu.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 18.01.2001
Místo: Depo Plzeň

"Hektoři" 721.147-7 spolu s 721.139-4 a T458.1183 (uprostřed) odpočívali v plzeňském depu v prostoru u malé točny.