Autor:
Jan Bořík
Datum:
25.09.1999
Místo:
Depo Plzeň
Torzo stroje 242.257-4 po nehodě v ŽST Nepomuk. Lokomotiva jako vlaková na vlaku Os 8012 najela na odstavené plošinové vozy v rychlosti 88km/h. Rám byl použit na opravu "plecháče" 242.212-9 po těžké nehodě 23.12.2000 v Plešnicích.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
25.09.1999
Místo:
Depo Plzeň
"Hektor" 720.005-8 čekající na svoje rozložení zvěčněný v DKV Plzeň.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
27.09.2000
Místo:
Depo Plzeň
Stroje 771.111-2 a 771.081-7 vyčkávají v depu Plzeň na další práci.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
27.09.2000
Místo:
Depo Plzeň
Odstavený "hektor" 721.147-7 byl autorem zachycený v plzeňském depu.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
27.09.2000
Místo:
Depo Plzeň
Stroj 750.234-7 byl v "dobré společnosti" zvěčněn v plzeňském depu. Za ním stála 754.027-1 a vedle pak známá 753.265-0.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
18.01.2001
Místo:
Depo Plzeň
Brejlovec 753.265-0 odstavený v plzeňském depu.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
18.01.2001
Místo:
Depo Plzeň
V plzeňském depu, přesněji na jeho výjezdu v tzv "jižní šlajfce", bylo zdokumentováno právě vyjíždějící dvojče brejlovců 753.141-1 + 753.212-0. Lokomotivy byly turnusově nasazeny na trať z Plzně do stanice Furth im Wald u našich sousedů, kam vozily zásilky hnědého uhlí pro elektrárnu ve Schwandorfu.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
18.01.2001
Místo:
Depo Plzeň
"Hektoři" 721.147-7 spolu s 721.139-4 a T458.1183 (uprostřed) odpočívali v plzeňském depu v prostoru u malé točny.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 5. 2. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací