Autor:
Jnd
Datum:
03.03.2001
Místo:
Depo Česká Třebová
V českotřebovském depe bol zachytený z prevádzky už odstavený "šesťkolák" 181.148-8.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
01.08.2001
Místo:
Depo Česká Třebová
Kolona zrušených "šestikoláků" v čele s olomouckým strojem 182.051-3 čeká v českotřebovském depu na fyzickou likvidaci.
Autor:
Petr Malý
Datum:
28.02.2002
Místo:
Depo Česká Třebová
V koloně brejlovců připravených na rekonstrukci byl v České Třebové zvěčněn i 753.072-8, který dosloužil v DKV Louny.
Autor:
Petr Malý
Datum:
28.02.2002
Místo:
Depo Česká Třebová
Jednou z lokomotiv řady 753, kterou je možno spatřit na kolejích v Itálii je i původní stroj 753.076-9. Ten se podrobil v České Třebové přestavbě a potkal ho tak šťastnější osud, než některé stroje téže řady.
Autor:
Petr Malý
Datum:
28.02.2002
Místo:
Depo Česká Třebová
Díky svým bílým doplňkům laku byla lehce poznat rakovnická "trojka" 753.084-3 i po zrušení. Dnes ji můžeme spatřit na našich kolejích v podobě stroje 753.708-7 pod hlavičkou AWT.
Autor:
Petr Malý
Datum:
28.02.2002
Místo:
Depo Česká Třebová
Konvoj vyřazených brejlovců vyfotografoval autor na konci února roku 2002 v České Třebové. Jako první vidíme vysloužilý stroj 753.034-8.
Autor:
Petr Malý
Datum:
28.02.2002
Místo:
Depo Česká Třebová
V čele konvoje brejlovců čekající rekonstrukci, vidíme stroj 752.002-6.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
28.03.2002
Místo:
Depo Česká Třebová
Dne 28.3.2002 se lokomotiva 730.013-0 "vyhřívala" u točny v depu Česká Třebová.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 13. 10. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací