Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 31.01.2016
Místo: Depo Česká Třebová
Neprovozní, vyhořelá a o náhradní díly značně ochuzená "stovka" 163.100-1 stála na falešných podvozcích v depu Česká Třebová a čekala na lepší zítřky.
Autor: Pavel Stejskal
Datum: 05.03.2016
Místo: Depo Česká Třebová
V březnu roku 2016 byla v českotřebovském depu zahájena šrotace zrušené "berty" 749.042-8, která je původem z DKV Olomouc.
Autor: Pavel Stejskal
Datum: 05.03.2016
Místo: Depo Česká Třebová
Druhý pohled na likvidovanou "bertu" 749.042-8 z depa v České Třebové.
Autor: Aleš Krška
Datum: 17.03.2016
Místo: Depo Česká Třebová
Značně zubožený vrak "brejlovce" 750.116-6 čeká v třebovském depu na další životní osud, zatím je otázkou zda projde modernizací nebo bude sešrotován.
Autor: Aleš Krška
Datum: 17.03.2016
Místo: Depo Česká Třebová
Kolona zrušených "brejlovců" ve složení 750.063-0+753 265+750 302+750 380 byla vyfocena v depu Česká Třebová. Všechny zmíněné stroje již jen mohou vzpomínat na doby, kdy byly hvězdami svých dep a vozily prestižní výkony v podobě mezinárodních rychlíků.
Autor: Aleš Krška
Datum: 17.03.2016
Místo: Depo Česká Třebová
Už i legendární motorové vozy řady 810 začínají být nadbytečné a tak se jimi plní depo v České Třebové, kde se rozhodně o jejím dalším osudu ( odprodej, šrotace ) . V čele jedné z kolon stála 810.044-8 a za ní byly 810 110, 742 066, 742 087, 810 385, 851 006, 810 287, 810 288 a 810 529.
Autor: Aleš Krška
Datum: 17.03.2016
Místo: Depo Česká Třebová
"Marcelka" 810.618-9 se chystá na výjezd z depa Česká Třebová.
Autor: Aleš Krška
Datum: 17.03.2016
Místo: Depo Česká Třebová
Kabiny z 749.100-4 jsou němým svědkem likvidace olomoucké "berty" 749.042-8 v České Třebové.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2023
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 29. 11. 2023
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací