Autor:
Ľubomír Podlaha
Datum:
05.11.2015
Místo:
Depo Česká Třebová
Na šrotišti v českotřebovském depu je už jen dle pár pohozených kusů šrotu poznat rozpálený "plecháč" 242.275-6.
Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
27.11.2015
Místo:
Depo Česká Třebová
Koncem listopadu roku 2015 byla v třebovském depu zahájena šrotace "berty" 749.100-4.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
14.12.2015
Místo:
Depo Česká Třebová
V půlce prosince roku 2015 bylo opět pokračováno se šrotací 749.100-4 v třebovském depu.
Autor:
Ľubomír Podlaha
Datum:
25.12.2015
Místo:
Depo Česká Třebová
Odhozená kabina ze 749.100-4 dává tušit její velmi brzký konec.
Autor:
Ľubomír Podlaha
Datum:
25.12.2015
Místo:
Depo Česká Třebová
749.100-4 je již jen ve vzpomínkách a jejím zbytkům přihlíží její kolegyně 749.252, kterou čeká zřejmě podobný osud.
Autor:
Ľubomír Podlaha
Datum:
25.12.2015
Místo:
Depo Česká Třebová
Naftová nádrž, generátor a pohozená kabina, několik posledních němých svědků existence 749.100-4.
Autor:
Ľubomír Podlaha
Datum:
25.12.2015
Místo:
Depo Česká Třebová
Rozřezaný rám již značí definitivní konec lokomotivní legendy - 749.100-4.
Autor:
Ľubomír Podlaha
Datum:
09.01.2016
Místo:
Depo Česká Třebová
Na "hřbitově" v České Třebové čekají na další osud značně promrzlé motorové vozy 810.044-8 a 810.110-7.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2023
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 2. 12. 2023
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací