Autor:
David Maštalíř
Datum:
19.02.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
"Pilštyk" 735.283-4 byl sešrotován v depu Česká Třebová a zbyla z něho už jen kabina.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
19.02.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
Zrušená "dvaašedesátka" 830.191-3 čeká na šrotaci v depu Česká Třebová, po roce byla převezena do Metalšrotu Tlumačov, kde byla ukončena její životní pouť.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
19.02.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
Častečně "skalpovaný" motorový vůz 830.146-7 vyčkává na milosrdné plameny autogenu v České Třebové.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
19.02.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
Po mnoha letech služby vyčkává na svůj definitivní konec v České Třebové i "dunihlav" 830.147-5.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
19.02.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
Jako první byl v koloně zrušených "čmeláků" zdokumentován i stroj 770.038-8. Snímek pochází z České Třebové, kde velké množství strojů této řady ukončilo svou "životní pouť".
Autor:
David Maštalíř
Datum:
19.02.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
181.029-0 byla odstavena z provozu pro nadbytečnost a čekala v třebovském depu na lepší zítřky, které skutečně nastaly ...
Autor:
David Maštalíř
Datum:
19.2.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
Dlouholetá stálice krnovského posunu, "hektor" 720.050-4, čekal v třebovském depu na šrotaci.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
19.02.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
"Peršing" 163.073-0 odpočíval ve svém domovském depu v České Třebové.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2023
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 2. 12. 2023
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací