Autor:
David Prause
Datum:
06.02.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
Vyřazený stroj 751.098-5 čeká ve společnosti "šestikoláka 182.143 na další osud v třebovském depu.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
19.2.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
Dlouholetá stálice krnovského posunu, "hektor" 720.050-4, čekal v třebovském depu na šrotaci.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
19.02.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
181.029-0 byla odstavena z provozu pro nadbytečnost a čekala v třebovském depu na lepší zítřky, které skutečně nastaly ...
Autor:
David Maštalíř
Datum:
19.02.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
V areálu lokomotivního depa v České Třebové byl dne 19.2.2005 vyfocen vyhořelý vrak zrušené lokomotivy 141.010-9.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
19.02.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
Na pomyslném železničním hřbitově v České Třebové byl odstaven "šestikolák" 181.026-6, který ovšem neskončil na šrotišti, ale nakonec se dočkal opravy a následné polonizace.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
19.02.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
Kabina ze zrušené laminátky 230.077-0 v prostorách depa v České Třebové.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
19.02.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
Jako první byl v koloně zrušených "čmeláků" zdokumentován i stroj 770.038-8. Snímek pochází z České Třebové, kde velké množství strojů této řady ukončilo svou "životní pouť".
Autor:
David Maštalíř
Datum:
19.02.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
V koloně smrti v depu Česká Třebová stála brněnská 735.062-2. Na konci své provozní kariéry darovala motor do dnešní muzejní T466.0007.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 13. 10. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací