Autor: Ladislav Pazourek, sbírka: Dušan Mrňa
Datum: 30.11.1970
Místo: Depo Brno-Maloměřice
Trať z Brna do Kutné Hory byla až do výstavby kvalitnějšího zabezpečovacího zařízení svědkem mnoha nehod. Na snímku Ladislava Pazourka vidíme stroj S489.0046, násilně poškozený v Leštině u Světlé.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 12.09.1990
Místo: Depo Brno-Maloměřice
Mezi svými kolegyněmi byla v "Majlontě" odstavena "laminátka" 230.004-4.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 12.09.1990
Místo: Depo Brno-Maloměřice
Maloměřické depo bývalo dříve vždy plné "laminátek", jednou z nich byla i 230.010-1.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 12.09.1990
Místo: Depo Brno-Maloměřice
"Dvojka laminátka" 230.002-8 odpočívá v prostoru depa v Brně-Maloměřicích.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 12.09.1990
Místo: Depo Brno-Maloměřice
Pred jednou z opravárenských hál depa Brno-Maloměřice bol zvečnený "sergej" 781.465-0.
Autor: Dušan Mrňa
Datum: 08.11.1990
Místo: Depo Brno-Maloměřice
Na jalových podvozcích postává vedle jižní haly maloměřického depa požárem poškozená laminátka 230.015-0. Vzhledem k tomu, že stroj pocházel z první výrobní série, nebyl už osud moc milostivý a lokomotiva byla k 30. říjnu roku 1991 zrušena.
Autor: Dušan Mrňa
Datum: 12.04.1992
Místo: Depo Brno-Maloměřice
Pár dnů po dotažení do domovského depa, zaznamenal autor snímku lokomotivu 230.099-4 značně poškozenou po čelním střetu s pantografovou jednotkou, vedenou čelním vozem 560.026-7. K nehodě došlo ve stanici Břeclav a byl při ní usmrcen jeden z členů strojní čety.
Autor: Martin Macharáček
Datum: 03.02.1993
Místo: Depo Brno-Maloměřice
Vrak rušňa 230.010-1 postával roky v depe Brno-Maloměřice. Autor ho tu zachytil na začiatku februára 1993.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2023
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 29. 11. 2023
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací