Autor:
sbírka: Michal Štrublík
Datum:
00.00.1938
Místo:
Depo Bohumín
Existují snímky, které výborně zachycují stroj, ale není známo nic bližšího kolem vzniku snímku. Není známo jak datum, tak místo pořízen; rovněž ani jména obsluhy lokomotivy. Poradí někdo?
Lokomotiva 354.1151 byla vyrobena v Akciové společnosti, dříve Škodovy závody v Plzni. Technicko-policejní jízda proběhla 7. 1. 1930 a první výtopna není známa. Záznamy o ní hovoří až po válce, kdy jezdila na Moravě v Ostravě, Frýdku-Místku a Přerově. Zlikvidována byla v Kovošrotu Bohumín (předána 25. března 1971).
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.07.1991
Místo:
Depo Bohumín
V bohumínském depu byla dne 6.7.1991 vyfocena lokomotiva T435.0080 a to v samém sklonku své provozní kariéry, kdy za sebou měla 31 let služby u ČSD.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.07.1991
Místo:
Depo Bohumín
Rušeň T669.1047 bol medzi výkonmi odstavený v bohumínském depe.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
09.05.1992
Místo:
Depo Bohumín
Rušeň 710.082-9 postával v máji 1992 v depe Bohumín, ktoré bolo jeho domovským.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
09.05.1992
Místo:
Depo Bohumín
Rušeň 710.021-7 postával pred rotundou v depe Bohumín.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.05.1997
Místo:
Depo Bohumín
V bohumínském depu čekal na svoje další nasazení motor 810.444-0.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.05.1997
Místo:
Depo Bohumín
V depe Bohumín bol autorom zachytený "kocúr" 742.358-5 ČD.
Autor:
"Heinz"
Datum:
03.05.1997
Místo:
Depo Bohumín
V rámci oslav 150 let železnic na Ostravsku byla v depu v Bohumíně pořádána výstava hnacích vozidel. Mezi nimi nechyběla ani elegantní 111.010-5.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 8. 12. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací