Autor:
Josef Mandys
Datum:
05.09.1991
Místo:
Děčín hl.n.
Na přípřež zánovnímu "bastardovi" ř. 372 byla v Děčíně nasazena pražská "krysa" 150.007-3, která byla nedlouho po dílenské opravě a v novém laku.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
15.08.1992
Místo:
Děčín hl.n.
Ve stanici Děčín se rozjížděl vlak osobní dopravy, v jehož čele se představila udržovaná "trojka" 753.291-4.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
15.08.1992
Místo:
Děčín hl.n.
Společnost "trojkovému brejlovci" 753.005 na děčínském hlavním na chvíli udělal i "německý bastard" 180.011-9.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
15.08.1992
Místo:
Děčín hl.n.
Na snímku autora vidíme předposlední vyrobenou bobinu řady 141, stroj 141.060-4 na svém odjezdu na závěsu z Děčína při výluce.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
14.09.1993
Místo:
Děčín hl.n.
V Děčíně byla nedlouho po dešti zachycena českolipská lokomotiva 753.139-5.
Autor:
Martin Varga
Datum:
03.12.1994
Místo:
Děčín hl.n.
Ve společnosti některého z německých "bastardů" vyčkával v Děčíně na další výkon "brejlovec" 753.006-6.
Autor:
Václav Šafář
Datum:
08.04.1995
Místo:
Děčín hl.n.
Ve stanici Děčín došlo k již neopakovatelnému setkání bobin čísel 043 + 035 + 040.
Autor:
Rastislav Chalupa
Datum:
27.07.1995
Místo:
Děčín hl.n.
Ve výchozí stanici v Děčíně byla zachycena autorem bobina 141.050-5. Ta se právě chystala s osobním vlakem do Chomutova.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 13. 10. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací