Autor:
Jaroslav Valeš
Datum:
13.10.1996
Místo:
Bystřice pod Hostýnem
Do Bystřice pod Hostýnem přijíždí osobní vlak 3106 ( Ostrava hl.n.-Kojetín ), který byl veden valašským "brejlovcem" 750.121-6, ten byl tou dobou opatřen zajímavým šikmým výstražným pruhem. V soupravě vlaku jsou řazeny i ostravské patrové vozy Btjo, toho času ještě turnusově nasazené.
Autor:
Jaroslav Valeš
Datum:
17.05.1997
Místo:
Bystřice pod Hostýnem
Stanici Bystřici pod Hostýnem opouští spěšný vlak 1649 a v jeho čele duní brněnský "brejlovec" 750.176-0.
Autor:
Jaroslav Valeš
Datum:
21.03.1998
Místo:
Bystřice pod Hostýnem
Osobní vlak 3108 ( Ostrava hl.n. - Kojetín ) přijíždí do Bystřice pod Hostýnem a v jeho čele je zachycen valašský stroj 750.042-4.
Autor:
Milan Vojtek
Datum:
20.03.1999
Místo:
Bystřice pod Hostýnem
V Bystřici pod Hostýnem byl dne 20.3.1999 vyfocen meziříčský "motor" 810.071-1, který byl tou dobou v netradičním nátěru.
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
02.11.2001
Místo:
Bystřice pod Hostýnem
Dvojče valašských "trojek" 753.279-9+753.192-4 sjíždí s prázdným cisternovým vlakem do Bystřice pod Hostýnem a to v rámci odklonové vozby mimo Lipník nad Bečvou.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
23.05.2006
Místo:
Bystřice pod Hostýnem
Z důvodu traťové výluky mezi stanicemi Holešov a Bystřice pod Hostýnem došlo k úpravám oběhů a na osobním vlaku 3914 dojela do Bystřice značně omšelá 754.050-3, která zde soupravu objela a následně pokračovala jako Sp 1641 do Ostravy.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
16.08.2006
Místo:
Bystřice pod Hostýnem
"Valmezské kvatro" 842.010-1 zastavilo s tehdy obvyklou soupravou na nádraží v Bystřici pod Hostýnem.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
10.11.2007
Místo:
Bystřice pod Hostýnem
Na stoupání za stanicí v Bystřici pod Hostýnem bylo zdokumentováno dvojče 742.262-9+742.293-4, které vezlo cisterny do Osíčka.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 11. 12. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací