Bystřice pod Hostýnem

Autor: Jaroslav Valeš
Datum: 13.10.1996
Místo: Bystřice pod Hostýnem

Do Bystřice pod Hostýnem přijíždí osobní vlak 3106 ( Ostrava hl.n.-Kojetín ), který byl veden valašským "brejlovcem" 750.121-6, ten byl tou dobou opatřen zajímavým šikmým výstražným pruhem. V soupravě vlaku jsou řazeny i ostravské patrové vozy Btjo, toho času ještě turnusově nasazené.

Autor: Jaroslav Valeš
Datum: 17.05.1997
Místo: Bystřice pod Hostýnem

Stanici Bystřici pod Hostýnem opouští spěšný vlak 1649 a v jeho čele duní brněnský "brejlovec" 750.176-0.

Autor: Jaroslav Valeš
Datum: 21.03.1998
Místo: Bystřice pod Hostýnem

Osobní vlak 3108 ( Ostrava hl.n. - Kojetín ) přijíždí do Bystřice pod Hostýnem a v jeho čele je zachycen valašský stroj 750.042-4.

Autor: Milan Vojtek
Datum: 20.03.1999
Místo: Bystřice pod Hostýnem

V Bystřici pod Hostýnem byl dne 20.3.1999 vyfocen meziříčský "motor" 810.071-1, který byl tou dobou v netradičním nátěru.

Autor: Tomáš Paška
Datum: 02.11.2001
Místo: Bystřice pod Hostýnem

Dvojče valašských "trojek" 753.279-9+753.192-4 sjíždí s prázdným cisternovým vlakem do Bystřice pod Hostýnem a to v rámci odklonové vozby mimo Lipník nad Bečvou.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 23.05.2006
Místo: Bystřice pod Hostýnem

Z důvodu traťové výluky mezi stanicemi Holešov a Bystřice pod Hostýnem došlo k úpravám oběhů a na osobním vlaku 3914 dojela do Bystřice značně omšelá 754.050-3, která zde soupravu objela a následně pokračovala jako Sp 1641 do Ostravy.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 16.08.2006
Místo: Bystřice pod Hostýnem

"Valmezské kvatro" 842.010-1 zastavilo s tehdy obvyklou soupravou na nádraží v Bystřici pod Hostýnem.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 10.11.2007
Místo: Bystřice pod Hostýnem

Na stoupání za stanicí v Bystřici pod Hostýnem bylo zdokumentováno dvojče 742.262-9+742.293-4, které vezlo cisterny do Osíčka.