Autor:
Josef Mandys
Datum:
00.00.1979
Místo:
Březno u Chomutova
Přes ještě neelektrizovanou stanici Březno v Chomutově byla tažena zánovní elektrická lokomotiva E479.0049, která byla tou dobou navrácena z působení na ČSD. Přepravu zajišťoval neméně zajímavý "čmelák" S-230.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
09.05.1981
Místo:
Březno u Chomutova
"Modelářský" pohled na stroj E479.0043 pořídil autor v Březně u Chomutova.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
15.09.1982
Místo:
Březno u Chomutova
Stroje T679.1326 a T435.0139 odpočívají 15. září 1982 ve stanici Březno u Chomutova. PLD Most zdraví den železničářů!
Autor:
Josef Mandys
Datum:
12.05.1986
Místo:
Březno u Chomutova
Dne 12.5.1986 byla na staničním posunu v Březně u Chomutova nasazena lokomotiva T466.2289.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
12.05.1986
Místo:
Březno u Chomutova
Ve stanici Březno u Chomtuova stála provozem značně opotřebovaná "zamračená" T478.1092 a čekala na další nasazení v nákladní dopravě.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
14.03.1988
Místo:
Březno u Chomutova
Dvojice vlečkových elektrických lokomotiv E479.0042+E479.0043 přijíždí do stanice Březno u Chomutova.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
14.03.1988
Místo:
Březno u Chomutova
Dvojice vlečkových "hrbatých" E479.0043+E479.0042 zastavila ve stanici Březno u Chomutova. Zmíněná "čtyřicettrojka" byla první zrušenou lokomotivou své řady a to po nehodě s Tatrou 138 na přejezdu důlní dráhy DNT, v roce 1995 byla sešrotována.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
30.04.1988
Místo:
Březno u Chomutova
Dvojica "banských hrbatých" bola v čele ucelenej súpravy s uhlím zachytená u Března u Chomutova. V čele vlaku je stroj E479.0043, druhým je snáď E479.0042.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 2. 10. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací