Autor:
Josef Mandys
Datum:
30.01.1999
Místo:
Kutná Hora hl.n.
Řady čekajících brněnských "laminátek" byly typické několik desetiletí pro stykovou stanici Kutná Hora, na snímku jedné z nich vévodí lokomotiva 230.080-4.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
15.06.2006
Místo:
Vranovice
Krátce před půlnocí z 15. na 16.6.2006 je ve Vranovicích stále živo, odklizovací práce probíhají naplno, 230.080-4 přijde na řadu ráno, po odstranění vykolejených vozů vlaku Rn 52430.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
15.06.2006
Místo:
Vranovice
Dne 15.6.2006 v 6.06 hodin došlo v žst. Vranovice k čelní srážce vlaků Pn 63213 a Rn 52430, snímek dokumentuje stav 230.080-4 a 230.017-6 přibližně 4 hodiny po vzniku MU.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
16.06.2006
Místo:
Vranovice
Chvilka nočního klidu pro zaměstnance NPV DKV Brno, na 230.080-4 příjde zanedlouho řada ....
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
16.06.2006
Místo:
Vranovice
230.080-4 čeká na ranní hodiny, kdy i ona bude po zásahu kluků NPV DKV Brno odstraněna z hlavní koleje žst. Vranovice.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
16.06.2006
Místo:
Vranovice
Torzo laminátky 230.080-4, za malou chvilku proběhne upálení čelníku lokomotivy tak, aby bylo možné ji odstavit na jednu z kusých kolejí místní stanice.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
16.06.2006
Místo:
Vranovice
Manipulace s 230.080-4 byla vlivem značného poškozeného pojezdu problémovou záležitostí.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 8. 12. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací