Autor:
David Prause
Datum:
13.10.1996
Místo:
Olomouc hl.n.
"Nulka" 750.257-8 postávala v obvode olomouckého hlavního nádraží.
Autor:
Petr Štefek
Datum:
13.12.1996
Místo:
Opava východ
Lokomotiva 750.257-8 se připravuje k odjezdu z žst. Opava východ s osobním vlakem č. 3419 do Ostravy-Svinova. Na snímku je typická souprava tehdejších vlaků mezi Opavou a Ostravou, tj. vozy řad B a BDs. Tato éra skončila za cca rok a půl, kdy s příchodem GVD 1998/1999 odešly všechny tyto vozy z původní domovské stanice Opava východ do nového působiště Praha-Smíchov
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.05.1997
Místo:
Olomouc hl.n.
Z Olomouce odjíždí osobní vlak směrem do Krnova, veden v klasické soupravě a v čele s naleštěným "brejlovcem" 750.257-8.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
02.06.2003
Místo:
Depo Olomouc
Odstavený "brejlovec" 750.257-8 čekal na další příležitost v olomouckém depu.
Autor:
Jakub Sigmund
Datum:
28.02.2005
Místo:
Štítina
V roce 2005 byla trať z Opavy do Ostravy stále tou neelektrifikovanou tratí, na níž jsou nasazovány stroje DKV Olomouc. Ať už se jednalo o zástupce řady 749 nebo o poslední olomouckou provozní "nulku" 750.257-8. Ta je na snímku z února 2005 zachycena jako náhrada za MV ř. 843 na odjezdu ze žst. Štítina.
Autor:
Tomáš Hegar
Datum:
19.12.2006
Místo:
Depo Olomouc
Na okraji olomouckého depa byly odstaveny lokomotivy 750.257-8+750.288-3, které zde již jen vzpomínaly na několik desítek provozních let. Ovšem nečekala je šrotace, ale rekonstrukce a pod jinými čísly jezdí dodnes.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 2. 10. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací