Autor: Jan Novotný
Datum: 18.06.1989
Místo: Brno hl.n.
830.054-3 dorazila s osobním vlakem na brněnské hlavní nádraží.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 26.05.1990
Místo: Depo Brno-Horní Heršpice
V objetí "pilštyků" se v hornoheršpickém depu ocitla místní 830.054-3.
Autor: Leoš Tomančák
Datum: 31.01.1992
Místo: Znojmo
Motorový vůz 830.054-3, bez složené zahrádky čelního přechodu, stál 31. ledna 1992 ve Znojmě na postrku osobního vlaku do domovského Brna.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.06.1993
Místo: Znojmo
830.054-3 čeká na odjezd v železniční stanici Znojmo.
Autor: Leoš Tomančák
Datum: 19.09.1993
Místo: Depo Brno-Horní Heršpice
Před dolní remízou pobočného depa v Brně-Horních Heršpicích postávala dopoledne 19. 9. 1993 lokomotiva 751.150-4 a motorový vůz 830.054-3. Obě vozidla patřila do stavu tehdejšího LD Brno-Maloměřice.
Autor: Leoš Tomančák
Datum: 30.03.1994
Místo: Brno hl.n.
Novými barvami zářil opravený vůz 830.054-3 v Brně hl. n., kde byl 30. 3. 1994 připraven k odjezdu s MSp 1672 do Znojma.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.09.1996
Místo: Brno hl.n.
Necelé dva měsíce před odstavením v provozu byla na brněnském hlavním nádraží vyfocena 830.054-3. Zajímavostí bylo dosazení náhradních dveří ze zcela jinak lakované "dvaašedesátky".
Autor: David Prause
Datum: 15.09.1997
Místo: Depo Havlíčkův Brod
V depu Havlíčkův Brod stála kolona odstavených motorových vozů, které vévodil bývalý brněnský 830.054-3 a za ním stály 830.119-4, 831.085-6, 830.208-5 a 830.153-3.
Autor: Josef Mandys
Datum: 30.01.1999
Místo: Havlíčkův Brod
Neprovozní a zrušená "dvaašedesátka" 830.054-3 čekala v Havlíčkově Brodě na sešrotování.
Autor: Tomáš Přenosil
Datum: 24.10.2000
Místo: Havlíčkův Brod
830.054-3 byla vytažena z kolony vraků a čeká v depu Havlíčkův Brod na plameny autogenu, které ukončí jeho život ...
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2023
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 29. 11. 2023
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací