752 078-6


Tato galerie byla zobrazena: 3530×.

Autor: Pavel Vaníček, sbírka: Ladislav Kroul
Datum: 19.05.1976
Místo: Hulín

Vzácny záber "ceculi" T478.2078 vznikol v máji roku 1976 v Hulíně. Rušne radu T478.2 tu, pod hlavičkou LD Břeclav, obstarávali od r. 1970 vozbu Mn vlakov na ramenách do Osíčka, Kojetína i Tovačova. V tej dobe sa ich tunajšia prevádzka ale už chýlila ku koncu - na tunajšie výkony nastúpili nové rušne r. T466.0. Rušeň T478.2078 bol už v septembri 1976 spolu s T478.2081 presunutý do Veselí nad Moravou.

Autor: Jan Novotný
Datum: 21.09.1985
Místo: Veselí nad Moravou

Ve Veselí nad Moravou byla s nákladním vlakem vyfocena místní "cecula" T478.2078.

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 29.05.1991
Místo: Bzenec

V odbočné stanici Bzenec se setkal motorový vůz 810.627, obsluhující spojovací trať do Moravského Písku, s lokomotivou 752.078-6 (T 478.2078), která tam dovezla přestavovací vlak z Veselí nad Moravou. O tři roky později byla přestavěna a přeznačena na 749.240, jako první "dvojka" u ČD. Díky odkoupení panem Ing. Křížem zůstává zachována a vyjma pryžových sloupků a zásuvky el. topení je v poměrně věrném historickém stavu.

Autor: Jan Novotný
Datum: 28.11.1991
Místo: Veselí nad Moravou

Do Veselí nad Moravou dorazil nákladní vlak v čele s místní "ceculou" T478.2078.

Autor: Petr Malý
Datum: 05.07.2013
Místo: Děčín východ

Motorová lokomotiva T478.2078 v čele zvláštního R 10661, který byl zachycen na nádráží Děčín východ dolní n., kde se dnes vlaky osobní dopravy běžně nevyskytují. Je to možné jen při jízdách zvláštních vlaků nebo při výluce mezi Děčínem hlavním nádražím a Děčínem východem horním nádražím.

Autor: Petr Malý
Datum: 05.07.2013
Místo: Mlýny

Zvláštní vlak jedoucí pod číslem č.102614 mířící z Děčína do Dolní Poustevny byl zvěčněn při průjezdu stanicí Mlýny.

Autor: Petr Malý
Datum: 05.07.2013
Místo: Panský

Z dopravny Panský odjíždí "bardotka" T478.2078 se zvláštním vlakem směřujícím do Mikulášovic a následně až Dolní Poustevny.

Autor: Petr Malý
Datum: 05.07.2013
Místo: Vilémov u Šluknova

Díky nevhodně provedené rekonstrukci kolejiště v Dolní Poustevně, kde není možno objíždět, musel být zvláštní vlak sunut z Mikulášovic dolního nádraží až do konečné stanice v Dolní Poustevně. Nutno podotknout, že to není jediná dopravna, na které se projektanti v posledních letech "vyřádili". Souprava zvl.Ex 16000 byla zachycena při sunutí po známém 190 metrů dlouhém a 34 metrů vysokém Vilémovském viaduktu.

Autor: Petr Malý
Datum: 05.07.2013
Místo: Dolní Poustevna

Už jen stěží si lze představit čilý ruch v bývalé stanici Dolní Poustevna, kde dnes zůstala jen jedna průjezdná kolej a dvě kusé koleje. Těžko říct, co zde bylo touto "rekonstrukcí" zamýšleno. I zvláštní vlak z Děčína musel být z Mikulášovic dolního nádraží sunut.

Autor: Petr Malý
Datum: 05.07.2013
Místo: Velký Šenov

T478.2078 při zpáteční cestě Zvl.Ex 2611 z Dolní Poustevny do Jiříkova.