Autor: Ladislav Kroul
Datum: 28.05.1996
Místo: Znojmo
Už opotřebovaná, stále však "elegantní" 751.364-1 se mračila při odpočinku mezi výkony spolu s neznámým "čmelákem" na pracovišti ve Znojmě.
Autor: Ivan Šnábl
Datum: 24.08.1996
Místo: Depo Jihlava
V jihlavském depu odpočívala místní "berta" 751.364-1.
Autor: Ing. Mirko Večeř
Datum: 28.07.2001
Místo: Telč
V telčském depu byla zachycena dvojice jihlavských "zamračených" 751.364-1 a 751.333-6.
Autor: Michal Kuty
Datum: 19.02.2005
Místo: Kladno
Dvojče "zamračených" 751 364-1+751 333-6 bylo odstaveno za mrazivého únorového dne v kladenském depu.
Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 30.09.2006
Místo: Praha-Horní Měcholupy
Z důvodu napětové výluky, konané 30. září 2006, dostala elektrická jednotka 452.001 + 002 mezi stanicemi Praha Hostivař a Praha Uhříněves na přípřež lokomotivu nezávislé trakce v podobě motorové lokomotivy 751.364-1. Snímek zachytil vlak Os 9127 před zastávkou Horní Měcholupy.
Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 29.07.2009
Místo: Kralupy nad Vltavou
Krátké působení modrým nátěrem opatřeného stroje 751.219 v Kralupech nad Vltavou připomíná tato momentka, pořízená 29. července 2009 před tamním depem, kde se slunil ve společnosti strojů 753.754 a 751.364.
Autor: David Prause
Datum: 22.02.2010
Místo: Kralupy nad Vltavou
Lokomotiva 751.364-1 stojí společně s 753.754-1 na pracovišti v Kralupech nad Vltavou.
Autor: Petr Tausig
Datum: 03.09.2011
Místo: Všetaty
Dvojice činných lokomotiv 751.364-1 + 751.031-6 vyčkává na svůj vlak ve Všetatech.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2023
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 2. 12. 2023
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací