Autor:
Evžen Šimek, sbírka: Pavel Stejskal
Datum:
00.00.1984
Místo:
Depo Česká Třebová
Další pohled na značně poškozenou E 669.1055 před správkárnou domovského depa. Oprava lokomotivy musela být značně náročná a nákladná do stavu provozních lokomotiv byla zařazená až v roce 1987, kdy k 1. září 1987 byla zahájena oprava.
Autor:
Evžen Šimek, sbírka: Pavel Stejskal
Datum:
00.00.1984
Místo:
Depo Česká Třebová
Čelo lokomotivy E 669.1055. Pohled do provozní knihy LD Česká Třebová hlásí, že lokomotiva byla vyjmuta z provozních lokomotivy řady E 669.1 dne 6. srpna 1984.
Autor:
Evžen Šimek, sbírka: Pavel Stejskal
Datum:
00.08.1984
Místo:
Depo Česká Třebová
Snímek z pozůstalosti po Evženu Šimkovi přibližuje lokomotivu E 669.1055 po násilném poškození. Datum snímku napsaný na rubu fotografie nese srpen 1984. Lokomotiva byla značně poškozena, přesto bylo rozhodnuto o její následné opravě.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
27.03.1998
Místo:
Ostrava hl.n.
Na hlavním nádraží v Ostravě čeká na odjezd s nákladním vlakem lokomotiva 181.055-5.
Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
00.00.2000
Místo:
Třebovice v Čechách
Lokomotiva 181.055-5 při vjezdu do dnes již neexistujícího Třebovického tunelu. Ani lokomotiva již neexistuje, i když ČD Cargo vykazuje stroj 181.055-5 jako pronajatý polskému dopravci. Ve skutečnosti se jedná o lokomotivu 181.054.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
08.05.2002
Místo:
Ostrava-Hrušov
Stále pěkná, nátěrově unifikovaná lokomotiva 181.055-5 provážela vlak Pn 44081 přes Ostravu Hrušov.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
25.02.2003
Místo:
Ústí nad Labem západ
Udržovaný stroj 181.055-5 zachycený v Ústí nad Labem západě. I tato lokomotiva sloužila jeden rok pod tehdejším DKV Ústí nad Labem, odkud v březnu 2004 odešla do České Třebové.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 13. 10. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací