750 386-5


Tato galerie byla zobrazena: 5342×.

Autor: Zdeněk Brožek
Datum: 00.07.1994
Místo: Depo Turnov

Dva "brejlovci" z depa Turnov v plné síle a oba stroje čeká nehoda, která ukončí jejich provozní kariéru. 750.386-5 byla aktérkou nechvalně známé nehody u Vojkovic nad Ohří a 753.010-8 byla zrušena po nehodě ve Všetatech.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 09.07.1994
Místo: Depo Turnov

V depu v Turnově se sešly dvě zástupkyně po sobě jdoucích čísel, lokomotivy 750.386-5 a 750.387-3.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 04.05.1997
Místo: Opava východ

Náladový záber z PJ Opava zo začiatku mája 1997 dokumentuje miestny stroj 750.386-5 spolu s pre naše trate nie príliš obvyklým typom vodného žeriavu.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 04.05.1997
Místo: Ostrava-Svinov

Ještě ve službách krnovského depa byla lokomotiva 750.386-5 zastižena ve stanici Ostrava-Svinov.

Autor: Zdeněk Sýkora
Datum: 08.04.1998
Místo: Depo Olomouc

V olomouckém depu byla zdokumentovaná lokomotiva 750.386-5, z které právě jeřáb vytahoval motor. V pozadí vidíme v té době ještě krnovskou 753.049-6. Jedná se o zajímavý snímek, protože obě lokomotivy patřily do depa Krnov, které si veškeré opravy provádělo samo, včetně vývazu motorů známých pod označením K12V 230 DR.

Autor: Petr Štefek
Datum: 26.07.1999
Místo: Opava-Komárov

Ze stanice Opava-Komárov právě odjel osobní vlak Os 3417 (Opava-východ - Ostrava-Svinov) s "brejlovcem" 750.386-5 a dnes již legendárními "patry" Btjo ( ex Bpjo ).

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.11.1999
Místo: Depo Chomutov

Před točnou v chomutovském depu se na listopadovém slunci vyhříval "brejlovec" 750.386-5. Vedle stál stroj 750.326-1.

Autor: Petr Kapoun
Datum: 11.04.2000
Místo: Kladno

Ve stanici Kladno zastavil vlak Os 9840, který vedl "brejlovec" 750.386-5.

Autor: Tomáš Paška
Datum: 01.08.2000
Místo: Praha hl.n.

Brejlovec 750.386-5 v čele vlaku Sp 1633 na hlavním nádraží v Praze.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.09.2001
Místo: Depo Chomutov

"Brejlovec" 750.386-5 byl zastižen při odpočinku v depu Chomutov.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 29.12.2001
Místo: Perštejn

Před vjezdovým návěstidlem do stanice Perštejn zastavila lokomotiva 750.386-5. Snímek byl pořízen v závěru roku 2001, tedy necelý půlrok před tragickou nehodou u Vojkovic nad Ohří. Pro lokomotivu to tedy byla poslední zima jejího provozního života.

Autor: archiv webu
Datum: 11.05.2002
Místo: Vojkovice nad Ohří

Nepěkný pohled se v ranních hodinách 11.5.2002 naskytl záchranným složkám u stanice Vojkovice nad Ohří. Na snímku vidíme zcela zdemolovanou lokomotivu 750.386-5, její strojvedoucí se naštěstí těsně před srážkou zachránil skokem ze stanoviště.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.05.2002
Místo: Stráž nad Ohří

Konec pro lokomotivu 750.386-5 znamenala tragická nehoda. Dne 10.5.2002 se při vedení vlaku Pn 67717, ložený americkou vojenskou technikou čelně srazila mezi stanicemi Stráž nad Ohří a Vojkovice nad Ohří s lokomotivou 749.234-1, vezoucí vlak Rn 44182. Bohužel došlo k úmrtí strojvedoucího "zamračené", který už nestihl na situaci včas reagovat. Strojvedoucí z "brejlovce" se naštěstí zachránil útěkem z lokomotivy na přilehlou stráň. Tam se mu naskytl nezapomenutelný pohled na celou událost.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.05.2002
Místo: Stráž nad Ohří

Druhý snímek zcela zničené lokomotivy 750.386-5 byl pořízen druhý den po nehodě ve stanici Stráž nad Ohří. Tam čekala spolu s druhou těžce poškozenou lokomotivou 749.234-1 už jen na odtah a likvidaci.