Autor:
Josef Mandys
Datum:
11.08.1987
Místo:
Brno hl.n.
Už s dvojím označením na kabině ( 210.016-2 ) byla lokomotiva zdokumentována na brněnském hlavním nádraží v roli zálohy místní pošty.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
03.02.1993
Místo:
Brno hl.n.
Lokomotiva 210.016-2 v prostoru poštovních kolejí v Brně hl.n. O několik let později byla vozba pošty vlakem z Brna ukončena, bohužel ve prospěch silniční dopravy.
Autor:
Martin Zeman
Datum:
06.07.2008
Místo:
Plzeň seř.n.
Krásně olezlý jezevec 210.016-2 coby 3.záloha odstupuje od soupravy nákladního vlaku ze 107.koleje plzeňského ranžíru přes "kopec", aby se následně vrátil nahoru ke "dvacítce",kde bude provádět další posun.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
07.11.2009
Místo:
Nepomuk
Velice malá zátěž vedla k nasazení "jezevce" 210.016-2 na vlak Pn 67811.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
18.02.2012
Místo:
Ždírec u Plzně
Nedostatek bojeschopných lokomotiv toho dne v Plzni zapříčinil nasazení řady 210 na postrk uhelního vlaku do Budějovic. Na postrku se vezl až po Nepomuk "jezevec" 016, kde byl vlakové laminátce něco platný ve stoupání na Pačejov.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 8. 12. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací