750 277-6


Tato galerie byla zobrazena: 4388×.

Autor: Ing. Mirko Večeř
Datum: 02.01.2002
Místo: Moravské Budějovice

750.277-6 čeká na odjezd s osobním vlakem 14823 z Moravských Budějovic do Znojma.

Autor: Mirko Večeř ml.
Datum: 12.02.2003
Místo: Brno-Židenice

750.277-6 duní v Brně na nákladním průtahu s vlakem, který je plně ložen dřevem.

Autor: Petr Zgut
Datum: 22.03.2003
Místo: Moravské Bránice

Do stanice Moravské Bránice vidíme vjíždět osobní vlak číslo 4406, který tehdy vedla lokomotiva 750.277-6.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 16.06.2006
Místo: Vranovice

Strojvedoucí Jiří Hnízdil s brejlovcem 750.277-6 posunuje s vrakem laminátky 230.080-4.

Autor: Martin Nezdara
Datum: 18.12.2007
Místo: Luštěnice

Ex-brněnský stroj 750.277-6 byl po vzniku společnosti ČD Cargo posilou na nymburském pracovišti a na snímku je zobrazen u Luštěnic v čele nákladního vlaku přepravujícího nové auta značky Škoda.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 08.01.2008
Místo: Turnov

750.277-6 už patriaca dopravcovi ČD Cargo bola zachytená na postrku nákladného vlaku v stanici Turnov.

Autor: Martin Nezdara
Datum: 14.07.2009
Místo: Mladá Boleslav hl.n.

Dvojče "brejlovců" 750.277-6+750.103-4 opustilo Mladou Boleslav s nákladním vlakem Pn 64411.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 26.09.2011
Místo: Brno-Černovice

K brněnskému dolnímu nádraží se pomalu blíží Nex 48309, dvojče "nulek" 750.277-6 + 750.275-0 s návěsy Walter míří na kontejnerový terminál Brno-jih.

Autor: Petr Jetelina
Datum: 03.01.2016
Místo: Kroměříž

Vlivem kritického nedostatku vozidel řady 754 v DKV Brno byla po několika letech povolána řada 750 zpět do osobní dopravy. Na snímku ze stanice Kroměříž odváží lokomotiva 750.277-6 (ČD Cargo, PJ Brno) spěšný vlak 1646 z Frenštátu pod Radhoštěm do Brna, za sebou veze neschopnou lokomotivu 754.012-3. Po příjezdu do Brna odjela nulka jako Lv do Okříšek, aby odvezla pondělní ranní vlak 4827 do Brna.

Autor: Lukáš Hučko
Datum: 08.01.2016
Místo: Luhačovice

"Nulka" 750.277-6 opouští Luhačovice s rychlíkem 884 "Galán". Zmíněný stroj byl zapůjčen z Carga, PJ Brno do ČD, DKV Brno z důvodu přechodného nedostatku lokomotiv ř. 750.7 a 754.

Autor: Aleš Krška
Datum: 12.02.2016
Místo: Lípa nad Dřevnicí

Z důvodu nedostatku lokomotiv řady 742 v PP Břeclav byl na "Zlínku" mimořádně nasazen "brejlovec" 750.277-6, který společně s 742.428-6 čekal v Lípě nad Dřevnicí na zařazení do vlaku Mn 82062.

Autor: Aleš Krška
Datum: 15.02.2016
Místo: Kroměříž

"Brejlovec" 750.277-6 pomohl dne 15.2.2016 "bucharu" 742.107-6 s přetěží na Mn 82109 do Kroměříže, převážnou zátěž vlaku tvořily hnojiva z Dusla Šaľa do Navosu Kotojedy.

Autor: Aleš Krška
Datum: 26.02.2016
Místo: Štěpánov

750.277-6 přepravovala 26.2.2016 brousící soupravu Speno z Tlumačova do Hoštejna, kde s ní zůstala jako doprovodná lokomotiva na další výluky. Snímek byl pořízen ve stanici Štěpánov.

Autor: Martin Nezdara
Datum: 03.06.2016
Místo: Mladá Boleslav hl.n.

Dvojice lokomotiv 750.277-6 + 742.409-6 silně duní v čele nákladního vlaku směřujícího do boleslavské "škodovky".

Autor: Petr Tausig
Datum: 26.11.2016
Místo: Turnov

Nedělní ráno v Turnově, lokomotivy řady 742 jsou přepravovány na výkony v Liberci. Stroje 750.277-6 + 742.081-3 + 742.261-1 na vlaku Pn 64420, na pravé straně snímku pak vidíme stroj 740.426-2.

Autor: Petr Tausig
Datum: 27.06.2017
Místo: Ústí nad Labem západ

Dvojče nymburských nulek 750.277-6+750.326-1 bylo mimořádně v čele vlaku se sklářským pískem do Řetenic.  Navečer vydají obě lokomotivy s prázdnou soupravou zpět do výchozí stanice Libuň.

Autor: Petr Tausig
Datum: 09.08.2017
Místo: Mladá Boleslav hl.n.

V čele "autovlaku" Pn 62417 byl v Mladé Boleslavi zvěčněn stroj 750.277-6.