Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
12.03.1996
Místo:
Depo Šumperk
V depu Šumperk postává jeden z prvních předělaných motorových vozů na řadu 831, a to "dunihlav" 831.110-2.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
27.04.2001
Místo:
PARS Šumperk
Na čtrnácté koleji u haly byla zdokumentována 831.110-2 v záruční opravě ve firmě Pars nova a.s. Šumperk.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
01.01.2003
Místo:
Ramzová
Ramzová je vrcholovou stanicí, lépe řečeno zastávkou tratě č. 292 (úsek Hanušovice–Jeseník). Horská trať byla vystavěna v l. 1886-88. Bývá označována jako Slezský Semmering. Přízvisko po horské dráze v Rakousku si dalo více podobných tratí. Na snímku autora pak vidíme projíždět nedaleko od Ramzové vlak MOs 3625, který vedl stroj 831.110-2.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
01.08.2009
Místo:
Lipová Lázně
"Dvaašedesátka" 831.110-2 prošla v roce 2009 obnovou nátěru v domovském šumperském depu. Na snímku pózuje na točně depa v Lipové Lázních.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
12.07.2010
Místo:
Branná
Dne 12.7.2010 vyčkával motorový vůz 831.110-2 jako osobní vlak do Jeseníku na vykřižování s hanušovickým rychlíkem na nádraží v Branné.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
06.08.2010
Místo:
Ostružná
Pod siluetou 40 metrů vysokých větrných elektráren opouští letitý motorový vůz 831.110-2 stanici Ostružná.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 13. 10. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací