831 110-2


Tato galerie byla zobrazena: 2541×.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 12.03.1996
Místo: Depo Šumperk

V depu Šumperk postává jeden z prvních předělaných motorových vozů na řadu 831, a to "dunihlav" 831.110-2.

Autor: Ivo Soukup
Datum: 27.04.2001
Místo: PARS Šumperk

Na čtrnácté koleji u haly byla zdokumentována 831.110-2 v záruční opravě ve firmě Pars nova a.s. Šumperk.

Autor: Petr Zgut
Datum: 01.01.2003
Místo: Ramzová

Ramzová je vrcholovou stanicí, lépe řečeno zastávkou tratě č. 292 (úsek Hanušovice–Jeseník). Horská trať byla vystavěna v l. 1886-88. Bývá označována jako Slezský Semmering. Přízvisko po horské dráze v Rakousku si dalo více podobných tratí. Na snímku autora pak vidíme projíždět nedaleko od Ramzové vlak MOs 3625, který vedl stroj 831.110-2.

Autor: Aleš Krška
Datum: 01.08.2009
Místo: Lipová Lázně

"Dvaašedesátka" 831.110-2 prošla v roce 2009 obnovou nátěru v domovském šumperském depu. Na snímku pózuje na točně depa v Lipové Lázních.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 12.07.2010
Místo: Branná

Dne 12.7.2010 vyčkával motorový vůz 831.110-2 jako osobní vlak do Jeseníku na vykřižování s hanušovickým rychlíkem na nádraží v Branné.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 06.08.2010
Místo: Ostružná

Pod siluetou 40 metrů vysokých větrných elektráren opouští letitý motorový vůz 831.110-2 stanici Ostružná.