Autor:
Martin Macharáček
Datum:
04.09.1994
Místo:
Havlíčkův Brod
U přechodu ve stanici Havlíčkův Brod zastavila v čele prázdný pater 230.019-2. Za zmínku stojí, že stroje inv. čísel 0019 a 0020 byly z výroby zkušebně vybaveny elektrodynamickou brzdou.
Autor:
Lukáš Starý
Datum:
30.01.2010
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
V "Majlontě" byla dne 30.1.2010 vyfocena místní "laminátka" 230.019-2, která byla po opravě a v novém laku.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
21.09.2010
Místo:
Ždírec u Plzně
Na čele vlaku Pn 68710 se sešla sestavička budějovických "laminátek" 230.019-2 + 230.066-3 a 230.106-7. Pro devatenáctku pracovní den v Plzni končí. Na dvojče 066 + 106 čeká připravený vlak s uhlím do Českých Budějovic.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
11.11.2017
Místo:
Depo Břeclav
Při zápůjčce stroje 230.019-2 dopravci Carbo Rail došlo dne 27.7.2017 ve stanici Trnovec nad Váhom k zahoření II. stanoviště, od kterého byla následně poškozena i vlaková 240.106-5. Snímek z depa Břeclav dokumentuje stav laminátky čekající na další osud. Nakonec vše dobře dopadlo a po opravě v Pars Šumperk byla v druhé polovině roku 2019 navrácena opět mezi provozní.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 8. 12. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací