Autor:
Jan Novotný
Datum:
12.09.1993
Místo:
Nymburk město
Výstavy lokomotiv v žst. Nymburk-město se dne 12.9.1993 zúčastnil i zánovní stroj 731.062-6, známý zvýšeným výkonem a netradičním nátěrem.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
21.06.2000
Místo:
Babice u Šternberka
S manipulační vlakem byla u stanice Babice u Šternberka zachycena "špageta" 731.062-6.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
05.07.2002
Místo:
Kořenov
Do Kořenova přijíždí s osobním vlakem netradiční host v podobě olomouckého "favorita" 731.062-6 a to v rámci oslav 100 let trati Tanvald - Kořenov - Harrachov - Szklarska Poręba.
Autor:
Tomáš Hubálek
Datum:
07.07.2002
Místo:
Kořenov
Poslední stroj své řady - 731.062-6 byl už z výroby osazen silnějším motorem. Svůj výkon prověřil například 7. července 2002 na trati do Kořenova.
Autor:
Pavel Kment
Datum:
17.03.2005
Místo:
Vrbátky
Při napěťové výluce na "prostějovské" byl nasazen i olomoucký "favorit" 731.062-6, který na snímku přijíždí s "panťákem" řady 451 do stanice Vrbátky.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
06.05.2013
Místo:
Olomouc hl.n.
V Olomouci byl pod ústředním stavědlem vyfocen domácí "favorit" 731.062-6, toho času ještě vonící novým korporátním lakem společnosti ČD Cargo.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
21.10.2016
Místo:
Kyjov
Z důvodu velkého nedostatku motorových lokomotiv u Carga bylo oživeno dvojčlenné řízení na lokomotivách 731.062-6 a 731.023-8, které vyjíždějí na výkonech PJ Brno ( další dvojicí je sestava 731.005+731.039 ). Na snímku čekají v Kyjově na odjezd s manipulačním vlakem 82430.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
24.03.2017
Místo:
Depo Břeclav
Poslední vyrobený "favorit" 731.062-6 byl v břeclavském depu zastižen během opravy.