Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
17.07.1999
Místo:
Kojetín
Prototypový "nulkový brejlovec" 750.242-0 odjíždí z Kojetína se spěšným vlakem do Brna.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
22.07.1999
Místo:
Depo Meziměstí
Hýčkaný "brejlovec" 750.285-9 odpočíval mezi výkony v depu Meziměstí.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
26.07.1999
Místo:
Depo Cheb
Léto roku 1999 v chebském depu. Vidíme dva dosluhující sergeje, hektora i čmeláka. Celozelené vozy, které ve velkém mizely z našich kolejí, stejně jako tihle "motoroví dříči", kteří odvezli významné množství nákladních vlaků. 781.462-7 byl poslední stroj, který byl turnusovaný přímo na pracovišti v Chebu.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
26.07.1999
Místo:
Depo Cheb
Odstavený stroj 781.482-5 v chebském depu ve společnosti čuníka, jeřábu a špagety.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
26.07.1999
Místo:
Depo Sokolov
Momentka z okna projíždějícího vlaku - někdejší brněnský stroj 781.448-6 drží "pohotovost" u točny depa Sokolov.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
27.07.1999
Místo:
Plzeň seř.n.
Brejlovec 754.058-6 vyčkával na plzeňském seřaďovacím nádraží na svou další práci.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
27.07.1999
Místo:
Depo Plzeň
Stroj 721.139-4 v plzeňském depu. Sem byl převelen z Přerova spolu s 721.147.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
27.07.1999
Místo:
Depo Plzeň
V depu v Plzni stála kolona vyřazených sergejů, které čekaly na své oficiální zrušení. Mezi nimi byl také stroj 781.550-9.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 8. 12. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací