Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
27.03.1999
Místo:
Kojetín
750.144-8 odváží z Kojetína spěšný vlak směrem na Frýdek.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
28.03.1999
Místo:
Kojetín
750.022-6 přijíždí do Kojetína s osobním vlakem z Ostravy.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
04.04.1999
Místo:
Kojetín
"Hydra" 850.048-0 odjíždí z Kojetína jako spěšný vlak směrem na Frýdek.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
19.04.1999
Místo:
Kojetín
Z vlečky Skašov se na konci 90. let odvážely i 3 ložené vlaky denně. Na snímku z Kojetína tak vidíme lokomotivu 182.055-4 nachystanou na odjezd v čele jedné soupravy a její stejně barevná kolegyně čeká na koleji 6a na následný vlak.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
09.05.1999
Místo:
Kojetín
850.048-0 na ranním spěšném vlaku do Brna ve stanici Kojetín.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
03.06.1999
Místo:
Břeclav
V roli 1. posunovací zálohy ve stanici Břeclav byl zastižen stroj 721.185-7. Snímek jej zachytil na mostě přes řeku Dyji.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
04.06.1999
Místo:
Valtice
Jako zdroje náhradních dílů byly vysloužilé lokomotivy 735.239-6 a T466.0240 dopraveny z Čech na Moravu, kde byly v břeclavském depu značně vykanibalizovány. Následně došlo k jejich přetažení na deponaci do Valtic, kde jsou i zachyceny.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
04.06.1999
Místo:
Valtice
Neprovozní "Pilštyci" T466.0240 a 735.239-6 stály ve Valticích.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 11. 12. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací