Autor: Petr Malý

Autor: Petr Malý
Datum: 18.05.2002
Místo: Čáslav

Při výstavě lokomotiv v Čáslavi zachytil autor na snímku prototypové šestikolo 180.002-8. Doplnit můžeme, že existují dvě lokomotivy této řady a počátky této lokomotivní řady se datují od května roku 1957.

Autor: Petr Malý
Datum: 26.05.2002
Místo: Letohrad

Ze stanice míří do místího depa v Letohradě tou dobou domácí zamračená 749.187-1.

Autor: Petr Malý
Datum: 26.05.2002
Místo: Letohrad

Zamračená 749.008-9 rozjíždí z Letohradu mezinárodní rychlík č.254 z Wroclawi do Prahy.

Autor: Petr Malý
Datum: 26.05.2002
Místo: Depo Letohrad

Neprovozní vrak stroje 781.202-7 postával v letohradském depu. Tento stroj dlouhá léta poctivě vozil nákladní vlaky na Letohradsku a okolí.

Autor: Petr Malý
Datum: 27.05.2002
Místo: Františkov nad Ploučnicí

Ve Františkově nad Ploučnicí vyčkával lipský brejlovec 750.176-0 na vhodnou pauzu, aby mohl pokračovat do Děčína s "pískem" z Jestřebí.

Autor: Petr Malý
Datum: 02.06.2002
Místo: Dobkovice

EC 174 Alois Negrelli v čele s 371.001-9 projíždí Dobkovicemi.

Autor: Petr Malý
Datum: 02.06.2002
Místo: Dobkovice

740.619-2 (T448.0619) původem z CEVy Prachovice zachycená na odstavné koleji výhybny Dobkovice spolu se strojem 721.171-7 GJW. Lokomotivy se podílely na rekonstrukci trati z Ústí nad Labem - Děčín.

Autor: Petr Malý
Datum: 02.06.2002
Místo: Česská Lípa hl.n.

Z lovosického nástupiště v České Lípě odjíždí domácí "osmsetdesítka" 810.285-7 s Os 6132 do Lovosic.