Autor: Petr Malý

Autor: Petr Malý
Datum: 17.06.2004
Místo: Český Těšín

Čmelák 770.525-4 společnosti OKD, Doprava, a.s projíždí Českým Těšínem s pracovním vlakem.

Autor: Petr Malý
Datum: 19.06.2004
Místo: Nezamyslice

Chvíli pauzy mělo ostravské "eso" 363.003-5 v čele uhelného vlaku ve stanici Nezamyslice.

Autor: Petr Malý
Datum: 19.06.2004
Místo: Kojetín

Stroj 181.015-9 byl zastižen ve stanici Kojetín, kam přivezl svůj nákladní vlak. Za nedlouho se vracel s uceleným vlakem štěrku, který se z Kojetína pravidelně vozí.

Autor: Petr Malý
Datum: 19.06.2004
Místo: Přerov

Nedlouho po dílenské opravě byla vyfocena v Přerově lokomotiva 163.006-0 v čele osobního vlaku.

Autor: Petr Malý
Datum: 19.06.2004
Místo: Vyškov na Moravě

Do stanice Vyškov na Moravě právě přijíždí "eso" 363.064-7 v čele R 666 JUNÁK. V té době patřil tento rychlík mezi jeden s nejdelším vozebním ramenem ve vnitrostátní přepravě. Jeho cesta z Bohumína přes Brno hl.n,Jihlavu a České Budějovice do Plzně hl.n čítala úctyhodných 552 km.

Autor: Petr Malý
Datum: 19.06.2004
Místo: Depo Přerov

"Čmeláka" 771.053-8 využívaného hlavně při výlukách v rámci stavby 1.koridoru zachytil autor v Přerově spolu s "čmelákem" 771.137-7.

Autor: Petr Malý
Datum: 19.06.2004
Místo: Nezamyslice

V čele rychlíku 937 z Brna do Olomouce zachytil autor v Nezamysicích stroj 363.037-3.

Autor: Petr Malý
Datum: 19.06.2004
Místo: Vyškov na Moravě

Nedlouho po periodické opravě, byla lokomotiva 363.023-3 zachycená v čele vlaku Os 4008 ve stanici Vyškov na Moravě. Tento vlak byl veden v relaci z Přerova do Brna.