Autor: Petr Malý

Autor: Petr Malý
Datum: 23.04.2013
Místo: Vojany

Rychlostí 80 km/h projíždí za silného burácení ucelená souprava cisteren stanicí Vojany v čele s "dvojičkou" 131.075-4+131.076-2 dopravce ZSSK Cargo.

Autor: Petr Malý
Datum: 23.04.2013
Místo: Humenné

Do cíle své cesty právě přijíždí R 443 ŠÍRAVA z Prahy, na jehož závěrečném úseku byl domácí brejlovec 754.035-4.

Autor: Petr Malý
Datum: 23.04.2013
Místo: Strážske

751.074-6 od manipulačního vlaku z Vranova nad Topl'ou a 742.312-2 ze zálohy ve Strážskem pozvolna odjíždí do Humenného.

Autor: Petr Malý
Datum: 23.04.2013
Místo: Stakčín

V kocové stanci tratě Humenné-Stakčín čeká na odjezd osobní vlak č.9410 v čele s motorovým vozem 812.062-8.

Autor: Petr Malý
Datum: 23.04.2013
Místo: Humenné

Při objíždění přívěsného vozu byl zvěčněn v Humenném motorový vůz 812.038-8.

Autor: Petr Malý
Datum: 24.04.2013
Místo: Betliar

Při posunu v dopravně Betliar byla zachycena, tou dobou na manipulačních vlacích do Dobšiné, turnusová 751.116-5.

Autor: Petr Malý
Datum: 24.04.2013
Místo: Lubeník

Důvodem proč stále přežívají gemerské lokálky i bez osobní dopravy, je zatím fungující nákladní doprava. Konkrétně na trati č.165 Plešivec-Muráň jezdí v pracovní dny dokonce dva páry manipulačních vlaků. Ranní manipulák, pokud se nakládá v Muráni popř.Revúci, jezdí tam. Odpolední je veden jen po Lubeník, odkud je směřováno nejvíc zátěže. Zejména z místního závodu SLOVMAG, a.s, kde probíhá těžba a úprava magnezitu. Na snímku je odpolední Mn 82252 s plešiveckými 751.118-1 a 751.125-6

Autor: Petr Malý
Datum: 24.04.2013
Místo: Lubeník

Postrková lokomotiva 751.125-6 společnosti ZSSK Cargo vyčkává za příjemného jarního počasí ve stanici Lubeník.